Vânzările Dacia în Franţa au atins deja pragul de 100.000 de automobile ale mărcii de când aceasta a fost lansată pe piaţa franceză, potrivit unui comunicat remis azi NewsIn.
Dacia a reuşit în decurs de numai patru ani, între iunie 2005 şi noiembrie 2008, să urce constant în clasamentul înmatriculărilor din Franţa, situându-se în prezent în topul primelor 10 mărci auto cele mai vândute în această ţară.
Astfel, în luna noiembrie 2008, vânzările Dacia au crescut cu 13,9% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 3.845 de unităţi, din care peste 2.000 de unităţi reprezintă modelul Sandero.
Potrivit reprezentanţilor companiei, în urma acestui rezultat, cota de piaţă a mărcii Dacia în Franţa a ajuns în luna noiembrie la 2,6%. În ceea ce priveşte vânzările cumulate pe primele 11 luni din 2008, acestea depăşesc 39.000 de unităţi, ceea ce înseamnă o creştere de 38,6% faţă de aceeaşi perioadă din 2007.
După Franţa, Germania este cea de-a doua destinaţie de export a mărcii Dacia, în această ţară fiind exportate, de la începutul anului 2008, peste 23 000 de maşini.