Mazda a comercializat în 2008 în România 2.537 de autovehicule, în creştere cu 147 de procente faţă de anul precedent (1.028 unităţi), acesta fiind cel mai bun rezultat comercial al mărcii japoneze în România, informează reprezentanţa locală Mazda.
Modelele care au totalizat cele mai mari vânzări au fost Mazda3 (cu 840 de unităţi) şi Mazda2 (cu 812 unităţi). Alte modele care au contribuit semnificativ la vânzările din 2008 au fost Mazda6 (cu 425 unităţi) şi CX-7 (cu 333 unităţi).
Mazda estimează că în 2009 piaţa auto din România va scădea, posibil sub 170.000 de unităţi (pentru autovehiculele de import).
"Chiar dacă segmentul auto este în scădere, Mazda vizează o creştere a cotei de piaţă", a precizat Rigu. Obiectivul companiei pentru 2009 este de a obţine o cotă de piaţă de 1,5% (pentru segmentul de autovehicule de import), ceea ce ar echivala cu o creştere de 0,3 puncte procentuale faţă de anul trecut.