Vânzările de autovehicule Volkswagen pe piaţa românească s-au cifrat în primele 10 luni din 2008 la 20.903 unităţi, aproximativ la nivelul din perioada similară a anului 2007.
Vânzările de autoturisme Volkswagen s-au cifrat la 17.431 unităţi, în scădere cu 5,9% faţă de ianuarie-octombrie 2007, iar vânzările de vehicule utilitare au urcat cu 16,1%, la 3.472 unităţi, a declarat Sebastian Vlăsceanu, directorul de marketing pentru marca Volkswagen în cadrul companiei Porsche România, importatorul local.
Pe primele 10 luni din 2008, modelul VW Tiguan a devenit cel mai vândut SUV (sport utility vehicle) din România, cu 1.498 de unităţi comercializate, ca mai vândută linie de echipare fiind Sport & Style.
"După Touareg, Tiguan este cel de-al doilea SUV Volkswagen. Acest autoturism compact de şosea şi teren marchează intrarea Volkswagen în segmentul A-SUV. Noul Tiguan de la Volkswagen este un SUV compact şi economic, care demonstrează un caracter practic ridicat în utilizare zilnică pe şosea, cât şi capabilităţi offroad", a precizat Sebastian Vlăsceanu, directorul de marketing Volkswagen.


























































