Volvo a înregistrat o scădere cu 2% a vânzărilor de autoturisme pe plan naţional, pe fondul crizei economice în perioada ianuarie-octombrie 2008, faţă de perioada similară a anului trecut, cu un număr de 667 de unităţi livrate pe anul în curs, au declarat reprezentanţii companiei.
"Volvo a înregistrat, în perioada ianuarie-octombrie 2008, un număr de 667 de unităţi livrate, cu 2% mai puţin decât în perioada similară a anului trecut, când compania a comercializat 682 de autoturisme", a declarat product managerul reprezentanţei Volvo în România, Alex Florescu.
Cu toate acestea, pe parcursul lunii septembrie din 2008, vânzarea de autoturisme Volvo a cunoscut o creştere de aproape 50% faţă de aceeaşi lună din 2007. Aceeaşi sursă a mai precizat că pe parcursul lunii octombrie a anului în curs, compania a livrat către clienţi un număr total de 57 de autoturisme.
"Dat fiind situaţia economică globală din momentul de faţă, nu vom viza nici noi, ca şi celelalte mărci, creşteri ale vânzărilor, dimpotrivă, preconizăm o scădere a acestora cu circa zece procente", a mai precizat reprezentantul Volvo România.




























































