RCS & RDS, singura companie de telecomunicaţii din România care oferă pachete complete ,cu 4 servicii, şi lider pe segmentul de televiziune şi de internet,are, începând cu luna octombrie ,un nou Vicepreşedinte pentru Operaţiuni Comerciale şi de Marketing. Noul Vicepreşedinte, Niculae Pleşa, 42 ani, va coordona strategiile şi politicile comerciale şi de marketing pentru toate cele 5 linii de business ale RCS & RDS.
"Performanţele de business ale d-ului Niculae Pleşa, experienţa îndelungată în dezvoltarea afacerilor cu profil telecom, în strategii de marketing şi vânzări, au constituit un argument puternic pentru numirea sa în funcţia de Vicepreşedinte Operaţiuni Comerciale ale RCS & RDS. Rolul d-ului Pleşa va fi să aducă brandul Digi pe o poziţie de forţă în piaţa din România.", a declarat preşedintele RCS & RDS, Alexandru Oprea.
Relaţiile de afaceri puternice pe care RCS & RDS le stabileşte cu partenerii săi reprezintă un alt argument pentru care Niculae Pleşa a fost ales vicepreşedinte, acesta fiind fost acţionar General Manager al InfoGate Telecom.
"În urmă cu 2 ani adusesem InfoGate,compania pe care o conduceam,în punctul în care devenise element strategic pentru importanţi jucători din piaţă. Oferta de preluare venită dinspre RCS & RDS a însemnat o oportunitate pentru InfoGate. Operatorii au ofertat, am negociat şi RCS & RDS a câştigat. Acum RCS & RDS devine o oportunitate pentru mine personal şi sunt decis să câştig din nou,alături de această echipă. Când D-ul preşedinte Oprea mi-a propus să îmi asum responsabilitatea conceperii şi aplicării strategiilor de marketing şi vânzări pentru RCS & RDS, am considerat că aceasta era cea mai importantă provocare pe care am avut-o de-a lungul carierei mele." a declarat Niculae Pleşa.


















































