BILANŢ DUPĂ 25 DE ANI: Cosmetic Plant, investiţii de 2,2 milioane de euro

Adina Lateş
Companii / 2 martie 2016

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat, în cei 25 de ani de la înfiinţare, o creştere constantă a cifrei de afaceri şi a realizat, în total, investiţii de circa 2,2 milioane de euro, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

Începând din 1991 şi până în prezent, compania a vândut milioane de produse şi a realizat exporturi către 24 de ţări, având în acest moment în portofoliu 14 game sortimentale.

"Business-ul Cosmetic Plant a pornit în urmă cu 25 de ani, în 1991, fiind înfiinţat de către mama mea, dna. Ileana Mester, şi a rămas o afacere de familie. Astăzi, la un sfert de veac de la lansare, compania se află deja la a treia generaţie şi a reuşit, în această perioadă, să obţină creşteri de la an la an şi a absorbit, în total, investiţii de peste 2,2 milioane de euro", a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit afirmaţiilor sale, doar în ultimii cinci ani compania a raportat un avans cu circa 67% al business-ului, de la 1,2 milioane de euro, în 2010, la cca. 2 milioane de euro, în 2015.

Reprezentanta companiei a subliniat, de asemenea, că perioada de criză economică nu a avut niciun impact în afacerile companiei. Astfel, chiar şi în intervalul 2008 - 2012, compania a raportat creşteri constante ale business-ului.

"Acest lucru a fost posibil tocmai ca urmare a unei strategii foarte concrete. În primul rând, am fost foarte atenţi la ţinerea în frâu a cheltuielilor, bineînţeles fără a face rabat la calitatea produselor. În plus, am analizat foarte atent atât trendurile internaţionale, cât şi nevoile consumatorilor din ţară şi ne-am adaptat în permanenţă gama sortimentală în funcţie de acestea", a mai spus Susana Laszlo.

În ceea ce priveşte investiţiile derulate în aceşti 25 de ani de la înfiinţare, reprezentanta companiei a precizat că cele mai importante sume au fost direcţionate către construirea şi dotarea actualei unităţi de producţie, dar şi către creşterea permanentă a gradului de tehnologizare a liniei de producţie.

Totodată, business-ul companiei a fost susţinut şi de exporturi, mai ales începând cu 2012, când a fost creată o strategie de creştere în acest sens. Acestea au fost lansate în 2009, produsele Cosmetic Plant ajungând în 24 de ţări dintre care cele mai importante sunt Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia, Austria, Portugalia, Marea Britanie şi Germania.

Business-ul Cosmetic Plant a pornit, în 1991, cu 6 game, iar în acest moment portofoliul companiei a ajuns la peste 100 de produse împărţite în 14 game sortimentale. Trei dintre gamele iniţiale se află şi astăzi printre cele esenţiale în portofoliul companiei - Gălbenele, Îngrijire păr şi Protecţie Solară, prima dintre acestea fiind, la 25 de ani de la lansare, în topul celor mai vândute şi îndrăgite de către clienţi.

Pentru a marca aniversarea a 25 de ani de la înfiinţare, Cosmetic Plant lansează în luna martie trei produse noi care au la bază trei extracte din trei flori: narcisă, crin şi floarea pasiunii.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
digi.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

12 Iul. 2024
Euro (EUR)Euro4.9737
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5689
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.0989
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9158
Gram de aur (XAU)Gram de aur353.2067

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
letapebytourdefrance.com
roenergy.eu
rommedica.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb