Brandul Arctic, cel mai bun raport calitate-preţ pe piaţa locală de electrocasnice: Certificarea BestBuy reconfirmă încrederea românilor*

Media-Advertising / 9 iulie, 16:37

Brandul Arctic, cel mai bun raport calitate-preţ pe piaţa locală de electrocasnice: Certificarea BestBuy reconfirmă încrederea românilor*

Cu o istorie de peste cinci decenii în industria locală a electrocasnicelor, Arctic este astăzi unul dintre brandurile care şi-au menţinut relevanţa într-o piaţă în continuă schimbare. Recunoaşterea oferită prin certificarea BestBuy*, acordată de ICERTIAS în urma unui studiu independent, confirmă faptul că produsele Arctic oferă cel mai bun raport calitate-preţ în categoria electrocasnicelor mari din România. Puţine branduri pot revendica un parcurs atât de constant, Arctic deţinând deja cinci distincţii BestBuy obţinute în ediţii anterioare, până în 2024, reprezintă o consolidare a unui statut ca punct de referinţă pe piaţa românească, un succes care vorbeşte despre un angajament permanent pentru soluţii eficiente, durabile şi adaptate nevoilor utilizatorilor.

Arctic - un brand de încredere ce democratizează noile tehnologii

Într-un mediu economic dinamic şi competitiv, compania Beko România îşi reafirmă, prin intermediul brandului Arctic, angajamentul faţă de consumatori şi democratizarea tehnologiei. Certificarea BestBuy reflectă aprecierea de care se bucură brandul pentru calitatea şi fiabilitatea produselor sale, într-un context în care consumatorii caută soluţii accesibile, sustenabile şi adaptate unui stil de viaţă actual. Statutul de lider în raportul calitate-preţ confirmă succesul strategiei Beko România în dezvoltarea brandului Arctic, cu accent pe producţie responsabilă, implementarea tehnologiilor avansate şi furnizarea de electrocasnice care răspund în mod real nevoilor consumatorilor din România.

Tehnologie modernă, adaptată cerinţelor consumatorilor din piaţa românească

Beko România, compania ce duce mai departe tradiţia brandului Arctic, îşi optimizează continuu procesele de producţie prin investiţii strategice concentrându-se pe sustenabilitate, prin identificarea constantă de soluţii pentru reducerea generării de deşeuri, minimizarea pierderilor, creşterea reciclabilităţii şi susţinerea economiei circulare. Fabrica Beko din Găeşti, un pilon al comunităţii locale, unde a început povestea Arctic, este astăzi una dintre cele mai mari unităţi de producţie a electrocasnicelor din Europa continentală. După preluarea de către Beko în 2002, prin investiţii strategice în tehnologii avansate şi modernizarea infrastructurii, unitatea a fost pregătită să facă faţă provocărilor economice şi de mediu ale prezentului şi viitorului, depăşind în anul acesta pragul de 45 de milioane de aparate frigorifice produse.

Această adaptabilitate şi capacitate de inovare au permis brandului Arctic să devină un punct de referinţă pe piaţa locală, iar certificarea BestBuy reprezintă recunoaşterea acestor eforturi, după ce anul trecut a marcat lansarea unei noi game de electrocasnice mari, dedicate unui stil de viaţă sustenabil. Cu produse eficiente, ale căror performanţe deosebite în categoria din care fac parte simplifică activităţile casnice, electrocasnicele Arctic contribuie semnificativ la reducerea consumului de apă şi energie.

Sustenabilitate şi eficienţă: O abordare strategică pentru viitor

Un element esenţial în strategia adoptată de compania Beko România pentru brandurile din portofoliu, inclusiv brandul Arctic, este integrarea sustenabilităţii în toate etapele procesului de producţie. Grupul Beko, unul dintre cei mai importanţi producători de electrocasnice la nivel global, a fost inclus pentru al doilea an consecutiv în lista „World's Most Sustainable Companies” realizată de revista TIME si Statista, clasându-se in Top 20 alaturi de cele mai sustenabile companii la nivel international şi lider in industria sa, iar portofoliul de produse reflectă acest angajament.

Printre tehnologiile integrate în noua gamă Arctic, lansată în 2024, se numără: sistemul de răcire Full No Frost, care previne apariţia gheţii în aparatele frigorifice; tehnologia AeroCooking, care asigură un proces de gătire omogenă prin intermediul unui nou design al sistemului de ventilaţie şi al creşterii fluxului de aer cald în interiorul cuptorului electric; sau SaveInAll, o abordare integrată pentru reducerea consumului de apă şi energie al maşinilor de spălat rufe. Acestea sunt doar câteva exemple care demonstrează modul în care electrocasnicele Arctic contribuie la eficientizarea consumului de resurse naturale, fără a compromite performanţa.

Într-o perioadă în care sustenabilitatea devine un criteriu tot mai prezent în alegerile cotidiene, brandul Arctic răspunde prin tehnologii care reduc impactul asupra mediului, simplifică viaţa de zi cu zi şi susţin un stil de viaţă echilibrat.

Impact pozitiv în economie şi pentru comunităţi

Compania Beko România joacă un rol esenţial în economiile locală şi naţională, prin structura sa de producţie de ultimă generaţie, răspunzând rapid cerinţelor pieţei şi asigurându-se, în acelaşi timp, că fiecare produs respectă cele mai înalte standarde de calitate şi sustenabilitate.

În prezent, 84% din producţia internă a companiei este exportată în peste 80 de ţări, promovând la nivel internaţional fiabilitatea „Made in Romania”. Aceste procese de scalare şi expansiune globală se reflectă în crearea a peste 4.500 de locuri de muncă stabile, la care se adaugă, indirect, şi cele generate prin parteneriatele cu furnizori locali.

Pentru Beko România, certificarea BestBuy reconfirmă soliditatea strategiei aplicate în dezvoltarea brandului Arctic, fiind o validare externă a direcţiei în care compania a ales să investească consecvent, reflectând, dincolo de valoarea brandului, o viziune pe termen lung a unei companii care integrează sustenabilitatea şi inovaţia în modelul său de afaceri.

*Certificarea „Best Buy Award - GENERAL 1 - Romania 2024/2025” a fost acordată brandului Arctic de către ICERTIAS - International Certification Association GmbH, Zurich, Elveţia, în urma unui studiu independent derulat în aprilie 2024 pe un eşantion reprezentativ de 1.200 de respondenţi din România, utilizatori de internet cu vârsta peste 18 ani, referitor la raportul calitate-pret perceput de consumatori in categoria electrocasnice mari.

(C)

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
SHE LEADS - Gala Excelenţei în Business
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

09 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3345
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4451
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8926
Gram de aur (XAU)Gram de aur458.4241

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
leonidas-universitate.ro
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
ccib.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb