Banca Transilvania şi Mastercard au lansat cardurile digitale McLaren F1 Team Mastercard, primele din lume dezvoltate în parteneriat cu echipa McLaren Formula 1. Cardurile sunt disponibile în două variante: Debit (în lei) şi Debit Gold (în euro), fiind emise şi gestionate digital prin aplicaţia BT Pay, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
Potrivit comunicatului, cardurile oferă beneficii precum cashback legat de competiţiile McLaren F1, acces în business lounge-uri şi reduceri prin platforma priceless.com. Lansarea vine în contextul parteneriatului care face din BT „Partener Oficial de Cursă” al echipei McLaren F1 la Marele Premiu al Ungariei (2-3 august).
Cardurile BT McLaren fac parte dintr-o strategie de marketing emoţional, susţinută de studii Mastercard care arată că 70% dintre clienţi îşi doresc carduri adaptate pasiunilor personale. Oana Ilaş (BT) şi Cosmin Vladimirescu (Mastercard) au subliniat caracterul inovator şi simbolic al colaborării, care aduce „viteza, emoţia şi inovaţia curselor” în portofelul digital, conform sursei citate.
Campaniile promoţionale includ experienţe exclusive, precum vizite la McLaren Tech Center sau tururi de circuit la Monza. BT este lider pe piaţa cardurilor din România, cu 7,5 milioane de unităţi emise, dintre care 70% şi în format digital.
Opinia Cititorului