Carrefour estimează o creştere a ponderii mărcilor proprii cu 10%

F. A.
Companii #Bunuri de Larg Consum / 17 septembrie 2009

Carrefour România a lansat gama de produse Marcă Proprie şi estimează că ponderea de 6% în 2009 în totalul vânzărilor a acesteia va creşte la 10% în anul 2010, au anunţat reprezentanţii retailerului, azi, într-o conferinţă de presă.

"Gama de produse Marcă Proprie Carrefour cuprinde 1.200 de produse noi, majoritatea fabricate în România. Sperăm ca în următorii doi ani numărul produselor Marcă Proprie să ajungă la 3.500 - 4.000. Ponderea acestor produse în totalul vânzărilor este de 6%, dar estimăm că în anul 2010 acesta va ajunge la 10%", a declarat directorul achiziţii şi logistică, Arnaud Dussaix.

Potrivit directorului de marketing al Carrefour, Andreea Mihai, strategia de a lansa produse Marcă Proprie este un răspuns la comportamentul consumatorului în perioada crizei financiare. "Am avut întotdeauna o politică a preţurilor scăzute. Lansarea produselor Marcă Proprie este şi un răspuns la criză. Acest model merge foarte bine şi în perioada crizei", a afirmat Andreea Mihai.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

29 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0751
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3838
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4448
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8533
Gram de aur (XAU)Gram de aur468.8607

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
industrylink.eu
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
targulnationalimobiliar.ro
industrylink.eu
connecting.careers
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb