Momentan, PSA Peugeot - Citroen nu intenţionează să investească într-o fabrică de asamblare în România, dar va lua în calcul această posibilitate imediat după ce criza economică se va diminua, a declarat, azi, Jean-Phillipe Collin, preşedintele Peugeot, cu ocazia primei vizite oficiale în România.
Întrebat care este scopul precis al vizitei sale în România, Collin a ezitat să dea un răspuns concret, afirmând doar că este datoria managerului companiei de a ajunge în toate ţările în care marca Peugeot este prezentă.
"Am venit în România pentru a vedea impactul pe care marca Peugeot o are în media, dar şi pentru a pune la punct o serie de strategii de business pe termen mediu şi lung. În plus, este datoria managerului companiei de a vizita toate ţările în care marca Peugeot este prezentă", a declarat Collin.
Pe fondul acestei vizite, reprezentanţii constructorului francez de automobile au dezvăluit ultimele cifre legate de vânzările în Europa, dar şi în România. Astfel, marca Peugeot a cunoscut cea mai drastică scădere a vânzărilor în zona ţărilor europene, cel mai mare declin fiind înregistrat în România, de 62% în primul trimestru din 2009, comparativ cu perioada similară din 2008.