Criteriile importante în cumpărarea produselor alimentare şi nealimentare

F.A.
Companii / 10 mai 2011

Studiul Shopping Monitor realizat în noiembrie 2010 pe un număr de 737 de respondenţi de peste 15 ani, din mediul urban, responsabili de cumpărarea produselor alimentare şi nealimentare din gospodărie, a arătat că pentru jumătate dintre români, criteriul cel mai important după care îşi aleg magazinul unde cheltuie cei mai mulţi bani pe produse alimentare şi nealimentare de uz curent este apropierea de casă sau de serviciu, precum şi timpul necesar pentru a ajunge la magazin, relatează un comunicat de presă transmis redacţiei. Nivelul preţurilor, varietatea gamei şi prospeţimea şi calitatea produselor se află printre motivele destul de importante în alegerea magazinului.

Casino Online
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Aug. 2025
Euro (EUR)Euro5.0578
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3387
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3890
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8482
Gram de aur (XAU)Gram de aur466.1103

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
oaer.ro
targulnationalimobiliar.ro
romaniansecuritysummit.com
romexpo.ro
connecting.careers
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb