Abonament gratuit
Videoconferinţa “Antreprenoriat fără gen”Videoconferinţa “Antreprenoriat fără gen”

Ebury România împlineşte doi ani de prezenţă pe piaţa românească

B.A.
Companii /

Johan Gabriels

Johan Gabriels

Într-o perioadă în care multe afaceri din România sunt afectate ca urmare a pandemiei, biroul Ebury din Bucureşti a continuat să ofere sprijin companiilor în tranzacţionarea globală, prin soluţii personalizate de acoperire a riscului valutar (hedging). Mai mult, Ebury a definitivat recent parteneriatul strategic cu Banco Santander, prin care banca spaniolă a achiziţionat pachetul majoritar (50,1%) din acţiunile fintech-ului, pentru aproximativ 400 milioane de euro. Cu sprijinul unui grup internaţional precum Santander, Ebury îşi va putea extinde activitatea pe noi pieţe din America Latină şi Asia, conform unui comunicat remis redacţiei noastre.

Fintech-ul unicorn Ebury împlineste doi ani de prezenţă pe piaţa românească. Biroul local deţine o echipă formată din 25 de consultanţi forex, care lucrează cu 800 de corporaţii şi IMM-uri, înregistrand o creştere de peste 300% a numărului de clienţi comparativ cu primul an de activitate. Ebury România a încheiat anul fiscal curent cu venituri mai mari cu 400% faţă de anul anterior.

"Crizele globale precum cea provocată de pandemia de COVID-19 sunt momente în care cu toţii trebuie să ne reorganizăm modelul de afaceri şi poziţionarea produselor noastre pe piaţă, în funcţie de situaţia economică a industriilor cu care lucrăm. În perioadele cu volatilitate ridicată pe piaţă, companiile sunt mai expuse riscurilor, pe care nu le pot controla fără a avea acoperire. Noi, Ebury, ne vom concentra pe aceeaşi strategie, de a sprijini companiile să economisească în ceea ce priveşte comisioanele şi a le proteja de riscuri valutare, prin planurile noastre de hedging", declară Johan Gabriels, Managing Director Ebury România şi Bulgaria.

Pentru a răspunde dificultăţilor cu care companiile se confruntă în această perioadă, ca urmare a întreruperii lanţurilor de aprovizionare şi distribuţie, fintech-ul a lansat serviciul de client matching. Prin intermediul acestuia, Ebury poate pune în contact clienţi şi furnizori de pe întreg globul, în funcţie de nevoile individuale, astfel încât să genereze noi oportunităţi de afaceri pentru ambele părţi.

Ebury are 25 de birouri în întreaga lume şi peste 44.000 IMM-uri şi clienţi corporativi.

Compania şi-a continuat activitatea în contextul pandemiei de coronavirus şi are un bilanţ echilibrat, bazându-se pe o rezervă de lichiditate solidă şi pe niveluri de numerar şi de capital foarte bune. Cei peste 1000 de angajaţi au avut posibilitatea de a-şi desfăşura activitatea imediat de la domiciliu, datorită sistemul iCloud implementat la nivelul companiei.

Conform estimărilor Ebury, dintre cele circa 12.300 de companii din România cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, care tranzacţionează un volum semnificativ de plăţi internaţionale, aproximativ 28% lucrează deja cu un fintech. În plus, compania estimează că aproximativ 66% dintre acestea iau în considerare încheierea, în decurs de un an, a unui parteneriat cu un furnizor de servicii financiare de tip fintech, în paralel cu serviciile bancare tradiţionale.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS