EDIŢIE SPECIALĂ CAZUL SÂRBU / 14.11.2001 CME ascunde adevărul investitorilor americani

Ziarul BURSA #Media-Advertising / 4 februarie 2015

Central European Media Entreprises (CME) - acţionarul majoritar al grupului de presă "Media Pro" din România - a anunţat ieri rezultatele financiare pentru perioadele de trei şi nouă luni încheiate la 30 septembrie 2001.

CME a raportat că veniturile nete totale pentru al treilea trimestru al anului 2001 rezultate din operaţiuni continue sunt de 21,2 milioane de dolari, comparativ cu 19,4 milioane de dolari obţinuţi în trimestrul al treilea al anului 2000. Pentru perioada de nouă luni încheiată la 30 septembrie 2001, veniturile nete totale au fost de 79,1 milioane de dolari comparativ cu 73,1 milioane de dolari pentru aceeaşi perioadă a anului 2000.

Profitul total înainte de plata taxelor, impozitelor şi amortizării (înaintea achitării costurilor administrative) pentru al treilea trimestru a înregistrat o pierdere de 2,8 milioane de dolari, comparativ cu pierderea de 4,4 milioane de dolari înregistrată în cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2000. Pentru perioada de nouă luni încheiată la 30 septembrie 2001, profitul total înainte de plata taxelor, impozitelor şi amortizării a fost de 5,9 milioane de dolari, iar în aceeaşi perioadă din anul 2000 a fost de 0,2 milioane de dolari.

Veniturile nete consolidate în cele trei luni cu scadenţă la 30 septembrie 2001 au fost de 13,6 milioane de dolari, comparativ cu 13,9 milioane de dolari pentru aceeaşi perioadă din 2000. Pentru perioada de nouă luni încheiată la 30 septembrie 2001, veniturile nete consolidate au fost de 50,2 milioane de dolari, aceeaşi perioadă din anul 2000 înregistrând 49,3 milioane de dolari.

Cheltuielile de exploatare consolidate ale tuturor posturilor TV (inclusiv amortizările pentru drepturi asupra unor programe şi deprecierea activelor fixe) s-au diminuat cu 2,8 milioane de dolari, până la 12,8 milioane de dolari în trei luni şi cu 12,6 milioane de dolari, până la 45,3 milioane de dolari în cele nouă luni cu scadenţă la 30 septembrie 2001.

Domnul Fred Klinkhammer, director executiv, a spus că România, în continuare, se confruntă cu o concurenţă puternică, în condiţiile în care piaţa publicitară rămâne scăzută şi că a decis să majoreze cu 3 milioane de dolari provizioanele pentru veniturile îndoielnice. Acestea pot creşte în trimestrul patru dacă încasările nu se îmbunătăţesc, consemnează Comunicatul, în care reprezentanţii CME afirmă în continuare că "în ciuda pieţei de publicitate foarte concurenţiale din România, conducerea noastră locală a adaptat afacerea la condiţile de piaţă actuale şi crede că va reuşi să economisească cel puţin 5 milioane de dolari din costurile pe întreg anul 2002."

Ceea ce "uită" să mai informeze CME este la cât se ridică datoriile totale ale grupului "Media Pro" către bugetul statului român şi că managementul actual riscă executarea silită, datorită neplăţii taxelor de-alungul mai multor ani. Ori, conform zvonurilor (cifre oficiale nu există) datoriile "Media Pro" către buget se ridică la câteva sute de milioane de dolari... Situaţie care, dacă este adevărată, schimbă întreg bilanţul CME raportat pieţei şi investitorilor americani.

Comanda carte
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

02 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7307
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3412
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0111
Gram de aur (XAU)Gram de aur400.8676

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
contragarantare.ro
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb