În decursul celor 90 de ani de activitate, Electrolux a simplificat activităţile casnice reducându-le uneori doar la o apăsare pe butonul de pornire. Toate acestea pentru a reda consumatorilor clipele libere petrecute fără griji acasă.
Odată cu lansarea primului aspirator în 1912, Electrolux a fost în permanenţă preocupat să ofere produse performante. În anul 1930 Electrolux la conectat pe Raymond Loewy, unul dintre cei mai cunoscuţi designeri industriali din perioada respectivă, pentru postul de consultant în designul frigorifice, aspiratoarelor şi echipamentelor de lustruire a podelelor. De atunci şi până în prezent designul este un element esenţial în dezvoltarea unor noi modele de produse electrocasnice Electrolux.
Pentru a sărbătorii cei 90 de ani, Electrolux a lansat în România un concurs dedicat posesorilor de aspiratoare de epocă din ultimele 9 decade. S-au înscris participanţi din toată ţara iar cei 9 caştigători au fost anunţaţi în cadrul unui eveniment dedicat ,astăzi.
"Am dorit prin acest concurs special să îi premiem pe cei care ne-au fost aproape încă de la început. Le-am propus în schimbul unui aspirator vechi ,un aspirator Electrolux nou,ecologic, UltraSilencer Green, şi au acceptat provocarea. Fotografiile trimise au demonstrat ceea ce intuiam deja : produsele Electrolux ,vechi sau noi,sunt parte integrată din viaţa clienţilor noştri." a declarat Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux România.


















































