HTC Corporation, producător global de smartphone-uri, sărbătoreşte multitudinea inovaţiilor regăsite pe telefoanele mobile prin lansarea unei campanii de comunicare care se desfăşoară în EMEA începând cu luna octombrie. Campania "Asta da idee!" s-a construit pe succesul campaniei "YOU", campanie desfăşurată în anul 2009 şi care a contribuit la dublarea notorietăţii brandului global HTC, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Vladimir Malugin, Director de Marketing EMEA, HTC, a declarat: "Pentru HTC, multe dintre inovaţii sunt inspirate din modul în care oamenii interacţionează cu telefoanele. Aceste inovaţii simple, dar originale - precum întoarcerea telefonului cu faţa în jos pentru a-i opri soneria - sunt lucrurile care i-au încântat pe utilizatorii noştri şi care au devenit subiecte de discuţie. Deseori, acele mici detalii sunt cele care aduc zâmbetul pe faţa unui utilizator. Această campanie scoate în evidenţă multe dintre aceste idei inovatoare într-un mod amuzant şi antrenant. Odată cu răspândirea utilizării smartphone-urilor, este important ca utilizatorii să vadă cum un telefon HTC le poate simplifica şi îmbunătăţi viaţa de zi cu zi."




















































