LA NIVEL NAŢIONAL ŞI INTERNAŢIONAL ARTEXIM şi Ministerul Afacerilor Externe vor promova Festivalul Internaţional "George Enescu"
CAROLA IONESCUZiarul BURSA #Media-Advertising / 2 iunie 2006 /
CAROLA IONESCUZiarul BURSA #Media-Advertising / 2 iunie 2006 /
C.I.Ziarul BURSA #Media-Advertising / 2 iunie 2006 /
R.P.Ziarul BURSA #Media-Advertising / 1 iunie 2006 /
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 1 iunie 2006
DAN NEDELCU, ConstanţaZiarul BURSA #Media-Advertising / 1 iunie 2006 /
Crina ManoleZiarul BURSA #Media-Advertising / 26 mai 2006
Carola IonescuZiarul BURSA #Media-Advertising / 25 mai 2006
Ana BâtcăZiarul BURSA #Media-Advertising / 22 mai 2006
Crina ManoleZiarul BURSA #Media-Advertising / 18 mai 2006
Noua campanie de imagine Tuborg Gold, semnată de Graffiti BBDO, este difuzată începînd din această lună pe principalele posturi TV naţionale şi este adaptată şi pentru segmentele outdoor şi Oops media.
A.B.Ziarul BURSA #Media-Advertising / 17 mai 2006
Monica MăgureanuZiarul BURSA #Media-Advertising / 15 mai 2006
Carola IonescuZiarul BURSA #Media-Advertising / 8 mai 2006
Alina Vasiescu
Cornel Codiţă
A.I.
George Marinescu
Marius Tiţa
George Marinescu
![]() | 5.0708 |
![]() | 4.3213 |
![]() | 5.4251 |
![]() | 5.8168 |
![]() | 464.9428 |
convertor valutar
»=by Vladimir Pasti