Revista BURSA Construcţiilor

Nagarro a înregistrat anul trecut venituri globale de peste 430 mil. EUR, în creştere cu 7% faţă de 2019

Comunicate de presă / 14 mai

Nagarro a înregistrat o creştere de 7% a veniturilor în 2020, atingând o cifră de afaceri de 430,4 milioane euro, respectiv o majorare de 38% a indicelui EBITDA ajustat, la 76,2 milioane euro. Totodată, anul 2020 a însemnat pentru Nagarro şi un spin-off de la compania-mamă, listarea la bursă, precum şi abordarea unei noi identităţi de brand., conform unui comunicat remis redacţiei.

Într-un context global dificial, marcat de pandemia COVID-19, Nagarro a pregătit şi a implementat o procedură de spin-off, prin care s-a separat de compania-mamă Allgeier SE şi s-a listat la bursă, în decembrie 2020. Anterior acestui pas major, compania şi-a conturat şi dezvăluit şi o nouă identitate de brand, care îi reflectă misiunea şi valorile.

Graţie unei bune colaborări cu peste 750 de clienţi blue-chip din peste 50 de ţări, Nagarro a înregistrat rezultate financiare bune, în ciuda crizei cauzate de pandemia de COVID-19 care a dominat anul trecut contextul global. Astfel, veniturile companiei au crescut in 2020 cu 7%, de la 402,4 milioane euro în 2019, la 430,4 milioane euro, iar indicele EBITDA ajustat a cunoscut o majorare de 38%, de la 44 milioane euro în 2019, la 76,2 milioane euro în 2020.

"Deşi am parcurs o perioadă plină de provocări, atât externe, din cauza crizei mondiale, cât şi la nivel intern, datorită tuturor schimbărilor implementate, am reuşit să ne atingem obiectivele de creştere şi să oferim partenerilor noştri calitatea aşteptată de la produsele şi serviciile furnizate. În continuare, mizăm pe evoluţie la nivel de business şi pe dezvoltarea a noi produse digitale inovatoare, care să vină în întâmpinarea nevoilor clienţilor", a declarat Cindy Wolf, Managing Director Nagarro SE.

De asemenea, anul trecut Nagarro şi-a urmat cu succes planul de separare de compania-mamă Allgeier, respectiv listarea la bursă. Astfel, pe 16 decembrie 2020, Nagarro SE a fost listată la Frankfurt Stock Exchange (Prime Standard), cu o ofertă iniţială de 69 euro şi a închis la 30 decembrie 2020 cu o creştere de cca. 32%, la 91 euro. În perioada premergătoare acestui eveniment, Nagarro SE şi-a conturat şi un nouă identitate de brand, realizată intern, de la logo, până la interfaţa site-ului web, care reflectă personalitatea umană a brandului Nagarro.

"De-a lungul anilor, Nagarro a investit constant în construirea unei companii moderne, agile şi antreprenoriale, care se distinge prin design organizaţional şi cultură centrată pe oameni. În prezent, Nagarro se mândreşte cu valorile sale, fiind o companie globală fără sediu, non-ierarhică, ce mizează pe agilitate şi responsabilitate, ce pune clientul în centrul acţiunilor sale", adaugă Neeraj Chhibba, membru al Consiliului Financiar Nagarro.

Pe plan local, în urma fuziunii cu iQuest, realizată anul trecut, Nagarro numără peste 800 de angajaţi, care s-au alăturat echipei globale de specialişti.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Dtlawyers
BTPay
Allview
Stiri Locale
AAGES

Curs valutar BNR

18 Iun. 2021
Euro (EUR)Euro4.9250
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.1340
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.4992
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7441
Gram de aur (XAU)Gram de aur238.2808

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Boromir
CCIB - Emitere de certificate forta majora
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
CCIB - Focus Bucuresti - iunie 2021
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro