Nestle raportează o creştere organică de 3,3% în primele nouă luni din 2025

A.B.
Internaţional / 16 octombrie, 15:49

Nestle raportează o creştere organică de 3,3% în primele nouă luni din 2025

Grupul Nestle a raportat o creştere organică de 3,3% în primele nouă luni ale anului 2025, cu o creştere internă reală (RIG) de 0,6% şi un pricing de 2,8%, potrivit datelor publicate de companie.

„Creşterea condusă de RIG este prioritatea noastră numărul unu. Am mărit investiţiile pentru a accelera acest trend şi vom continua să fim riguroşi în alocarea resurselor, prioritizând categoriile cele mai profitabile”, a declarat Philipp Navratil, CEO Nestle.

Pe lângă investiţiile în inovaţie şi eficienţă, grupul a anunţat un plan de reducere a costurilor cu 3 miliarde CHF până în 2027, care va include şi optimizarea numărului de angajaţi la nivel global.

Vânzările totale raportate au fost de 65,9 miliarde CHF, în scădere cu 1,9% faţă de anul precedent, dar creşterea organică a fost susţinută în toate regiunile şi categoriile majore. În al treilea trimestru, creşterea organică s-a accelerat la 4,3%, cu o redresare puternică a RIG la 1,5%, datorită investiţiilor şi gestionării elasticităţii preţurilor.

Pe segmente, cafeaua şi dulciurile au fost principalele motoare ale creşterii, cu o cerere ridicată pentru brandurile Nescafe, KitKat şi Dessert. Categoria de hrană pentru animale de companie a înregistrat, de asemenea, o creştere constantă, datorită brandurilor Felix, Pro Plan şi ONE.

La nivel regional, Zona Europa a avut o creştere organică de 4,3%, cu performanţe solide în Turcia, Peninsula Iberică, Europa de Sud şi de Est şi ţările nordice. Vânzările prin e-commerce au crescut cu 13,2%, ajungând la 20,2% din totalul vânzărilor globale, iar canalul out-of-home a înregistrat o creştere de 6,2%.

În România, Nestle a raportat o creştere organică de 4,6% în primele nouă luni ale anului. „Rezultatul reflectă efortul constant al echipei noastre şi dorinţa de a marca al doisprezecelea an consecutiv de creştere. Le mulţumesc tuturor colegilor pentru implicarea lor zilnică”, a declarat Silvia Sticlea, Country Manager Nestle România.

Nestle îşi menţine obiectivul de a continua investiţiile în inovaţie, digitalizare şi sustenabilitate, concentrându-se totodată pe optimizarea costurilor şi crearea de valoare pentru acţionari.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

rominsolv.ro
Casino Online
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Oct. 2025
Euro (EUR)Euro5.0884
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3642
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4799
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8646
Gram de aur (XAU)Gram de aur593.6640

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
immromania.eu
world-nuclear-exhibition.com
romexpo.ro
romexpo.ro
targuldeturism.ro
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb