Producătorul de telefoane mobile Nokia a lansat azi, în prima zi a Congresului mondial al telefoniei mobile, primul magazin de conţinut şi aplicaţii - Ovi Store, care personalizează conţinutul în funcţie de reţelele sociale şi locaţia geografică a fiecărui utilizator, informează Nokia.
De asemenea, accesul la email de pe telefonul mobil se realizează mai uşor prin lansarea dispozitivelor Nokia E75 şi Nokia E55, care deschid accesul către cele mai utilizate servicii de email din lume şi dispun de cele mai avansate soluţii email dezvoltate până acum de Nokia.
În plus, Nokia a lansat cel mai nou telefon din gama Navigator, Nokia 6710 Navigator şi Nokia 6720 classic, continuând tradiţia telefoanelor Nokia adresate segmentului mediu care oferă experienţe mobile superioare.
"În climatul economic actual, toată lumea acordă mai multă atenţie costurilor şi beneficiilor tehnologiei. Dispozitivele şi serviciile anunţate astăzi reflectă angajamentul Nokia de a livra soluţii cu impact puternic la preţuri accesibile, fără a fi necesare compromisurile. Considerăm că, datorită poziţiei noastre la nivel global şi a dorinţei noastre de a personaliza Internetul prin servicii precum "Social Location," suntem într-o poziţie favorabilă pentru stabilirea unor noi standarde în domeniul inovaţiilor şi al serviciilor de Internet optimizate, de care va beneficia toată lumea," a afirmat Olli-Pekka Kallasvuo, preşedinte şi CEO Nokia.