Lay's, brandul emblematic din portofoliul PepsiCo, revine la Electric Castle, unul dintre cele mai apreciate festivaluri de muzică din Europa, cu o serie de experienţe inedite dedicate participanţilor.
Sub conceptul „Nu e vară fără Lay's”, chipsurile preferate de români semnează un nou proiect memorabil la intersecţia dintre gust şi distracţie, reafirmând, astfel, angajamentul brandului de a susţine pasiunile consumatorilor şi de a fi prezent în cele mai relevante contexte culturale şi de socializare.
„Ne bucurăm să revenim la Electric Castle cu noi experienţe pentru participanţii din toate colţurile lumii. Star Foods este prezent pe piaţa din România de peste 20 de ani, astfel avem responsabilitatea de a inova constant şi de a răspunde cât mai bine preferinţelor consumatorilor. Parteneriatul cu Electric Castle ne permite să interacţionăm direct cu publicul nostru, să transformăm fiecare pauză de muzică într-un moment de relaxare, interacţiune şi savoare. Lay's şi muzica au ceva în comun - aduc oamenii împreună şi creează momente de bucurie”, a declarat Vlad Vlădescu - Snacks Marketing Manager, PepsiCo East Balkans.
Universul Lay's - gust intens şi experienţe imersive
Pentru ediţia din 2025 a festivalului, Lay's aduce în prim-plan Aromatic Cheese - chipsul cu gust intens, care completează perfect atmosfera vibrantă a festivalului. În plus, vizitatorii vor putea explora un labirint imersiv inspirat de tot ceea ce înseamnă ”universul Lay's'”.
„Ne bucurăm ca, alături de Lay's, să dăm savoare clipelor pe care le vom trăi la cea de-a 11-a ediţie. Experienţa Lay's este creativă şi conectată cu atmosfera de festival şi ne va face mai uşoară misiunea de a crea distracţie non-stop, timp de 5 zile, pentru zeci de mii de participanţi”, a declarat Tudor Costinaş - Head of Communications, Electric Castle.
Electric Castle 2025 ajunge la cea de-a 11-a ediţie şi va fi găzduit, ca în fiecare an, de Castelul Banffy din Bonţida, judeţul Cluj, în perioada 16 - 20 iulie.
(C)