Paralela45 lansează, luna aceasta, campania "Ştiu ai tăi ce ştiu", cu scopul de a pune accent pe informarea publicului despre beneficiile călătoriilor organizate de o agenţie de turism, de la consultanţa de specialitate şi personalizată, suport pe toată durata călătoriei, siguranţă şi asistenţă în caz de urgenţă, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Totodată, Paralela45 a lansat, concomitent cu această campanie, noua identitate vizuală a companiei. Numele şi logo-ul agenţiei au fost alese la sugestia unui artist plastic în anul înfiinţării agenţiei de turism, 1990, care a recomandat alăturarea unei cifre, pentru impact vizual.
"Noua identitate vizuală, un pas natural în evoluţia noastră, păstrează valorile fundamentale ale Paralela45 în timp ce adaugă un aspect fresh şi dinamic, adaptat cerinţelor pieţei. Dorim să inspire pentru un public mai larg ceea ce suntem, partenerul de încredere pentru realizarea vacanţelor pe care şi le doresc", declară Ioana Burcea, Head of Business Innovation la Paralela45.
"Într-o lume în continuă mişcare, planificarea unei călătorii devine tot mai complexă, iar alegerea unei agenţii de turism profesioniste poate face diferenţa dintre o experienţă memorabilă şi una marcată de stresul organizării şi derulării acesteia. Obişnuim să spunem că aşa cum avem medicul nostru, avocatul nostru, contabilul nostru, e bine să avem şi agentul nostru de turism, un consultant dedicat care ne cunoaşte preferinţele, care este la un telefon sau un mesaj distanţă în orice moment. Este asistentul tău personal în materie de călătorii", adaugă Ioana Burcea.
Conform sursei citate, la jumătatea lunii mai au fost semnate documentele premergătoare fuziunii cu a doua cea mai mare agenţie de turism din Polonia, Rainbow Tours. Fuziunea se realizează în anul în care ambele aniversează 35 de ani de activitate şi duce la crearea unui operator de turism mai puternic,
Opinia Cititorului