Abonament gratuit
Videoconferinţa “Digitalizarea României şi tehnologia 5G”Videoconferinţa “Digitalizarea României şi tehnologia 5G”

PepsiCo preia brandul chinez Be & Cheery pe 705 milioane dolari

A.V.
Ziarul BURSA #Internaţional /

PepsiCo preia brandul chinez Be & Cheery pe 705 milioane dolari

PepsiCo Inc. din SUA a decis să cumpere brandul chinez de snacks-uri Be & Cheery de la producătorul local Haoxiangni Health Food Co., plătind în schimb 705 milioane de dolari, anunţă Reuters.

Producătorul american de băuturi răcoritoare şi alimente a informat că achiziţia Be & Cheery, brand care vinde diverse snacks-uri, în principal prin intermediul platformelor de e-commerce din China, reprezintă un pas important în strategia sa de a deveni cea mai mare companie orientată pe alimente şi băuturi din ţara asiatică.

"Ne aşteptăm să folosim capacităţile de inovare ale Be & Cheery şi perspectivele consumatorilor pentru a impulsiona inovaţia pe alte pieţe cheie de creştere pentru noi", a declarat Ram Krishnan, CEO-ul PepsiCo pentru China.

Haoxiangni a informat că a decis să vândă operaţiunile Be & Cheery ca să se concentreze pe producţia de jujube (curmale roşii).

Creat în 2003, brandul Be & Cheery este unul dintre cele mai importante din China, pe segmentul snacks-urilor, cu vânzări de aproape 5 miliarde de yuani (711,7 milioane de dolari) în 2019. Tranzacţia de înstrăinare a acestuia trebuie să primească aprobarea acţionarilor Haoxiangni şi a unor autorităţi de reglementare, respectiv să îndeplinească alte condiţii uzuale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.roConference on E-learning - Tips&Tricks
Cabinet de avocatservicii curatenie