PepsiCo preia brandul chinez Be & Cheery pe 705 milioane dolari

A.V.
Ziarul BURSA #Internaţional /

PepsiCo preia brandul chinez Be & Cheery pe 705 milioane dolari

PepsiCo Inc. din SUA a decis să cumpere brandul chinez de snacks-uri Be & Cheery de la producătorul local Haoxiangni Health Food Co., plătind în schimb 705 milioane de dolari, anunţă Reuters.

Producătorul american de băuturi răcoritoare şi alimente a informat că achiziţia Be & Cheery, brand care vinde diverse snacks-uri, în principal prin intermediul platformelor de e-commerce din China, reprezintă un pas important în strategia sa de a deveni cea mai mare companie orientată pe alimente şi băuturi din ţara asiatică.

"Ne aşteptăm să folosim capacităţile de inovare ale Be & Cheery şi perspectivele consumatorilor pentru a impulsiona inovaţia pe alte pieţe cheie de creştere pentru noi", a declarat Ram Krishnan, CEO-ul PepsiCo pentru China.

Haoxiangni a informat că a decis să vândă operaţiunile Be & Cheery ca să se concentreze pe producţia de jujube (curmale roşii).

Creat în 2003, brandul Be & Cheery este unul dintre cele mai importante din China, pe segmentul snacks-urilor, cu vânzări de aproape 5 miliarde de yuani (711,7 milioane de dolari) în 2019. Tranzacţia de înstrăinare a acestuia trebuie să primească aprobarea acţionarilor Haoxiangni şi a unor autorităţi de reglementare, respectiv să îndeplinească alte condiţii uzuale.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS