Operatorului de telefonie mobilă, Orange România, a înregistrat valori de 349 milioane de euro în al treilea trimestru din 2008, în creştere cu 7 la sută faţă de perioada similară a anului 2007, potrivit datelor anunţate, azi, de France Telecom.
La data de 30 septembrie 2008, Orange România avea 10.208.000 de clienţi, cu 10 la sută mai mult decât aceeaşi perioadă a anului precedent.Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 122 de euro.
Potrivit datelor furnizate de companie, Orange înregistrează aproximativ 1.146.000 clienţi broadband, o majorare cu 127 la sută faţă de trimestrul al treilea al anului trecut.
"Continuăm să înregistrăm rezultate bune, deşi rata de creştere de anul acesta a încetinit în urma reglementărilor privind scăderea tarifelor de terminare a apelurilor şi a tarifelor de roaming. Ultimele estimări privind creşterea economică a României de anul viitor indica o tendinţă de scădere accentuată comparativ cu 2008, ceea ce inevitabil ar afecta şi creşterea business-ului nostru aşa cum se întâmplă în majoritatea sectoarelor industriale. Suntem încrezători însă că vom compensa aceasta tendinţă prin creşterea gradului de adopţie a serviciilor Orange de date mobile care contribuie la eficientizarea activităţii companiilor în această perioadă dificilă, ceea ce va genera rezultate pozitive atât pentru noi cât şi pentru clienţii nostri", a declarat Richard Moat, director general executiv Orange România.
Cifrele în creştere înregistrate de operatorul de telefonie mobilă se datorează atât ţărilor cu economie ridicată din vesul Europei (în special Franţa, Marea Britanie şi Belgia), cât şi evoluţiei ţărilor cu economie emergentă (Orientul Mijlociu şi România)