Raiffeisen International, banca-mamă a Raiffeisen Bank România, vrea să lanseze anul viitor în Europa Centrală şi de Est o bancă destinată exclusiv serviciilor bancare pe internet, sub conceptul de "direct banking", arată un comunicat publicat de grupul austriac, informează NewsIn.
În primă fază, activităţile noii bănci se vor axa pe produsele de economisire, iar Raiffeisen International vrea să atragă clienţii orientaţi către serviciile bancare prin internet.
"Banca se va concentra către segmentul de retail şi va oferi iniţial produse de depozit. Clienţii vor beneficia de oferte atractive, posibile datorită modelului de tip self-service, care utilizează internetul ca principal canal de vânzări şi servicii", arată comunicatul băncii.
"Noua noastră bancă se va adresa nevoilor unice ale clienţilor care folosesc internetul, care reprezintă un grup ce creşte rapid în Europa Centrală şi de Est. Prin oferta de produse şi servicii online de ultimă generaţie pentru acest segment distinctiv de clienţi, banca va completa ofertele tradiţionale şi va contribui la întărirea lichidităţii grupului", a declarat directorul general al Raiffeisen International, Herbert Stepic.

















































