Prow Conference 2025 s-a încheiat cu succes săptămâna trecută la Timişoara, România, atrăgând peste 650 de profesionişti din domeniul produselor digitale, de nivel mediu şi senior, din România şi Europa.
Conferinţa a oferit o combinaţie dinamică de inspiraţie, învăţare practică şi oportunităţi de networking pentru product manageri şi inovatori în tehnologie.
Evenimentul a avut peste 20 de speakeri experţi care au împărtăşit idei despre strategie de produs, creştere, inteligenţă artificială şi tendinţe tehnologice emergente.
Printre aceştia s-au numărat: Martin Eriksson (Founder at Product Tank), Radhika Dutt (Author, Speaker at Radical Product Thinking), Fabian Kleeberger (Chief Product & Growth Officer at Humanoo), Sharon Doyle (Product & Engineering Director at The Access Group), Thomas Hartmann (Co-founder at Product Masterclass), Todorka Rainova (Group Product Manager, FT Specialist at Financial Times), Raul Geană (Managing Director at Haufe Group), Dragoş Andonic (Senior Director of Product Management at Dixa), Julia Petretta (Product Design Manager at WellTech), Cristian Turcin (Lead Product at Orange Business), Krista Meinarde (Community builder, Social Media Unicorn at Latitude59), Emanuel Martonca (Founder, Consultant & Trainer at Soft Fight), Andreea Sahahov (B2B Customer Service SME & Large Accounts Manager at Orange Business), Romina Popescu (AI Product & Team Manager at EVIDEN), Corina Ştirbu (Head of Marketing at accesa.eu), Krista Meinarde (Social Media & Community builder at Latitude59), Toby Humphrey (Group Product Manager at Bolt), Mikhail Shcheglov ( Chief Product Office at Birmarket), Cristobal Alonso (General Manager at Startup Wise Guys), Diana Sipos ( Vicepresident ANIS), Alin Iosa ( Product Manager at The Sandbox)
Pe lângă sesiunile principale, săptămâna Prowa găzduit peste 20 de evenimente satelit pe teme diverse precum marketing, AI, startup-uri, întâlniri şi management de proiect, oferind participanţilor şansa de a explora domenii mai specializate şi de a interacţiona în grupuri mai mici.
Anul acesta, Prow Conference şi-a extins impactul dincolo de Timişoara prin seria Prow on Tour, care a ajuns cu succes în hub-uri din Cluj, Budapesta, Sibiu, Timişoara şi Belgrad. Această serie ajută profesioniştii din tech să se conecteze, să colaboreze şi să dezvolte produse relevante pentru piaţă.
Pentru cei care au vrut să-şi aprofundeze abilităţile practice, două workshop-uri de produs au oferit experienţă hands-on, concentrându-se pe provocări reale şi soluţii aplicabile: Incorporating AI in your porduct game & Leveling up as a product leader.
Prow 2026 a fost deja anunţat pentru 23 octombrie 2026, iar biletele Community sunt deja disponibile în stoc limitat, pentru cei care doresc să-şi asigure locul din timp.
Evenimentul nu ar fi fost posibil fără sprijinul partenerilor:
●Rockstar partners: Haufe Group, The Access Group, Eviden
●Gold partners: Bosch, Orange, OPSWAT, Stripe, Tremend, Publicis Sapient
●Starter partners: 3Pillar, ADR Vest, Aumovio, Banqup, The Sandbox
„Prow Conference continuă să crească ca un punct de reper pentru comunitatea europeană de produs,” a declarat Andrei Cosmin Munteanu, Co-fondator Prow Conference. „Suntem mândri că oferim un spaţiu unde profesioniştii în tech şi produs pot învăţa de la experţi, împărtăşi bune practici şi construi conexiuni valoroase care stimulează inovaţia.”
Pentru mai multe informaţii despre Prow 2026 şi disponibilitatea biletelor, vizitaţi https://prow.ro/.
(C)




















































Opinia Cititorului