Orange România avea peste 10,3 milioane de clienţi la sfârşitul celui de-al treilea trimestru din acest an, în scădere cu 2,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar veniturile totale au scăzut cu 8,7%, până la 246 milioane euro, potrivit datelor prezentate azi de grupul France Telecom, informează un comunicat remis redacţiei.
"În acest trimestru, în timp ce veniturile din serviciile pe bază de abonament au continuat să se stabilizeze, aşa cum am declarat anterior, veniturile din serviciile prepay au reflectat o nouă degradare din cauza contextului economic. Evoluţia globală a veniturilor pe bază comparativă este similară cu cea din trimestrul doi. Ca lider de piaţă vom continua să investim şi să alocăm resurse pentru a oferi clienţilor noştri cele mai simple şi mai de calitate produse de pe piaţa din România", a declarat Thierry Millet, CEO Orange România.
Potrivit informaţiilor prezentate azi de operator, numărul de clienţi broadband a crescut cu 35% faţă de trimestrul trei al anului precedent, ajungând până la peste 3,02 milioane utilizatori.



















































