În 2011, COSMOTE România şi-a continuat parcursul de succes, consolidându-şi performanţa financiară pentru toţi indicatorii principali, dezvoltându-şi reţeaua şi extinzând portofoliul de produse şi servicii, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
COSMOTE a menţinut o creştere sănătoasă a bazei de clienţi business, datorită ofertelor competitive şi deosebit de atractive. Astfel, în 2011, segmentul business a crescut cu peste 27% comparativ cu 2010, incluzând clienţi majori precum BCR sau Transgaz.
Stefanos Theocharopoulos, Chief Executive Officer COSMOTE România, a declarat: "Ne bucurăm că am reuşit şi în 2011 să ne consolidăm poziţia pe piaţă, în pofida competiţiei acerbe, şi a mediului economic dificil. Performanţa noastră în ceea ce priveşte EBITDA, precum şi creşterea semnificativă a bazei de clienţi 3G şi business pe parcursul anului, indică în mod cert încrederea acordată de clienţi. Vom continua să le răsplătim această încredere, oferind experienţe unice şi produse şi servicii inovative, create anume pentru ei".