FALLACHER, ORANGE ROMÂNIA:"Dezvoltarea telecomunicaţiilor are nevoie de predictibilitate şi transparenţă"

RĂZVAN ZAHARIA
Ziarul BURSA #Companii #Telecomunicaţii / 18 noiembrie 2015

Pentru dezvoltarea telecomunicaţiilor, în următorii cinci ani, este nevoie de predictibilitate, transparenţă şi rapiditatea răspunsului din partea operatorilor către clienţi, după cum a declarat, ieri, Jean-Francois Fallacher, directorul general Orange România, în cadrul conferinţei internaţionale ANCOM privind strategia comunicaţiilor digitale până în 2020.

La rândul său, Revinder Takkar, CEO Vodafone, a spus că reglementările din comunicaţii ţin de transparenţă şi de un teren de joc pentru buna desfăşurare a lucrurilor.

În cadrul conferinţei a fost evocată şi riscul ca, pe viitor, ţara noastră să aibă cel mult patru operatori telecom, după cum a declarat consultantul Nicolae Oacă.

Domnia sa a explicat: "Există riscul ca România să aibă în viitor trei sau cel mult patru operatori pe piaţă, câştigătorii fiind aceia ce îşi vor consolida poziţia pe piaţă. Pentru echilibrarea competiţiei, trebuie să fie asigurată libertatea accesului la reţelele mobile, reglementarea accesului la reţelele operatorilor astfel încât oricare din furnizorii existenţi astăzi pe piaţă să poată oferi servicii şi la punct mobil (telefonie, internet, TV- fix şi mobil) pentru a-şi putea creşte veniturile şi cota de piaţă".

De asemenea, Valentin Popoviciu, vicepreşedintele RCS&RDS, s-a arătat mulţumit de ANCOM în ceea ce priveşte reglementarea comunicaţiilor, declarând că statul trebuie să dezvolte mai mult comunicaţiile electronice.

În ceea ce priveşte aşteptările clienţilor, Robert Redeleanu, Director General UPC România, a spus că 50% dintre ei vor ca viteza la internet să rămână aceeaşi indiferent de numărul de dispozitive conectate la un broadband, iar 90% din clienţi aşteaptă ca viteza livrată de operator să fie egală cu cea din contract. Domnul Redeleanu a subliniat, la rândul său, nevoia de echitate şi transparenţă în comunicaţii.

Ingrid Lambru, Director Marketing Mercury Research, a analizat preferinţele clienţilor telecom din ţară, în funcţie de vârstă.

Domnia sa a prezentat: "Viitorul arată o creştere a utilizatorilor de smartphone sau internet. În ceea ce priveşte telefonia mobilă, se preconizează o scădere a vârstei a utilizatorului privind prima utilizare a unui telefon mobil şi apariţia unor terminale performante la preţuri accesibile. Referitor la internetul fix, utilizatorii sub 30 de ani vor scădea la fel ca şi cei din mediul rural, dar se va înregistra o creştere în rândul utilizatorilor maturi, segmentele de afaceri, media, autorităţi şi în instituţiile academice".

Potrivit domniei sale, telefonia fixă devine mai puţin importantă, pe cale de dispariţie, principala aşteptare fiind trecerea la telefonia mobilă.

Totodată, Ingrid Lambru a mai declarat că utilizatorii de internet mobil îşi doresc trafic nelimitat, viteză mare constantă, acoperire bună, raport bun calitate-preţ, iar în ceea ce priveşte internetul fix, se doreşte mobilitate, stabilitate, trafic nelimitat, viteză mare şi preţ accesibil.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Apanova
BTPay
Electromagnetica
DIGI
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

25 Noi. 2022
Euro (EUR)Euro4.9250
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.0120
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7274
Gram de aur (XAU)Gram de aur266.4903

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro