20 DE ANI PE PIAŢA ROMÂNEASCĂA fost lansat noul Delikat cu 30% mai multe legume
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2006
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2006
Carola IonescuZiarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2006
C.I.Ziarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2006
Mădălina NaumencuZiarul BURSA #Media-Advertising / 16 iunie 2006
În contextul de luptă antiaviară, cu care se confruntă în prezent piaţa cărnii de pui, compania Transavia, unul dintre cei mai importanţi producători de carne de pasăre din România, îşi consolidează poziţia pe piaţă prin lansarea unei campanii integrate de imagine, care constituie un pas firesc pentru noua etapă de construire de brand pe care o parcurge aceasta.
Crina ManoleZiarul BURSA #Media-Advertising / 13 iunie 2006
C.P.Ziarul BURSA #Media-Advertising / 13 iunie 2006
A.R.Ziarul BURSA #Media-Advertising / 9 iunie 2006
Crina ManoleZiarul BURSA #Media-Advertising / 8 iunie 2006
Carola IonescuZiarul BURSA #Media-Advertising / 6 iunie 2006
Crina ManoleZiarul BURSA #Media-Advertising / 26 mai 2006
Carola IonescuZiarul BURSA #Media-Advertising / 25 mai 2006
Ana BâtcăZiarul BURSA #Media-Advertising / 22 mai 2006
Crina ManoleZiarul BURSA #Media-Advertising / 18 mai 2006
Noua campanie de imagine Tuborg Gold, semnată de Graffiti BBDO, este difuzată începînd din această lună pe principalele posturi TV naţionale şi este adaptată şi pentru segmentele outdoor şi Oops media.
A.B.Ziarul BURSA #Media-Advertising / 17 mai 2006
Monica MăgureanuZiarul BURSA #Media-Advertising / 15 mai 2006
George Marinescu
Călin Rechea
George Marinescu
Cornel Codiţă
George Marinescu
George Marinescu
![]() | 5.0588 |
![]() | 4.3326 |
![]() | 5.3652 |
![]() | 5.8677 |
![]() | 466.4968 |
convertor valutar
»=Piaţa de Capital /A.I. - 26 februarie
Piaţa de Capital /A.V. - 26 februarie
Piaţa de Capital /A.V. - 25 februarie
Piaţa de Capital /A.I. - 24 februarie
Piaţa de Capital /A.V. - 21 februarie
Piaţa de Capital /A.I. - 21 februarie
by Vladimir Pasti