RECREX anunţă, într-un comunicat remis redacţiei, încheierea unui parteneriat exclusiv cu INTERAMERICAN - Sucursala Bucureşti, parte a grupului Achmea. Astfel, potrivit sursei citate: „Piaţa de asigurări auto din România intră într-o nouă etapă de eficienţă şi digitalizare: RECREX a fost ales partener exclusiv pentru soluţionarea dosarelor auto ale INTERAMERICAN Hellenic Insurance Company S.A. Atena - Sucursala Bucureşti, parte a grupului olandez de asigurări Achmea, care activează pe piaţa locală sub brandul digital Anytime”.
Aceeaşi sursă precizează:
„Prin acest parteneriat, RECREX va gestiona toate dosarele de daună auto generate de poliţele Anytime, cu obiectivul declarat de reducere a timpului mediu de soluţionare cu 10 - 20%, comparativ cu media pieţei. Această performanţă va fi atinsă prin automatizarea fluxurilor operaţionale şi utilizarea unei platforme digitale avansate, care permite alocarea automată a cazurilor, notificarea instant a clienţilor şi urmărirea în timp real a statusului dosarului”.
Antonis Tsaknakis, Directorul al Anytime Romania, a declarat: „Anytime îşi doreşte ca fiecare interacţiune cu clienţii noştri să devină o experienţă pozitivă. Credem că procesul de soluţionare a daunelor reprezintă adevăratul test în asigurări. Parteneriatul cu RECREX ne permite să onorăm promisiunea brandului Anytime în România - oferind soluţii de despăgubire corecte, transparente şi empatice fiecărui client”.
Sursa citată mai menţionează:
„Pe termen scurt şi mediu, parteneriatul urmăreşte stabilirea unui model de referinţă în colaborarea dintre un TPA şi un asigurător digital prin construirea unei experienţe competitive şi centrate pe client si scalarea progresivă a volumelor gestionate.
Echipa RECREX dedicată pentru Anytime România include inspectori de daună, analişti şi specialişti tehnici, susţinuţi de o reţea naţională de parteneri service şi call center propriu”.
„Acest parteneriat confirmă direcţia noastră strategică: digitalizare, calitate şi empatie. Ne angajăm să oferim servicii predictibile, rapide şi conforme, într-o piaţă care are nevoie de încredere şi coerenţă,” a declarat Daniela-Ionela Bădăluţă, Director General RECREX România.
Colaborarea va fi monitorizată inclusiv prin indicatori de satisfacţie (NPS), cu obiectivul de a depăşi media pieţei încă din primele 6 luni.
„RECREX a fost ales pentru capacitatea sa de a lansa rapid procese operaţionale scalabile, complet digitalizate, dar şi pentru abordarea umană a fiecărui caz. Împreună, construim o experienţă de daune aliniată aşteptărilor noii generaţii de clienţi,” a declarat George Enescu, Director General Adjunct RECREX.
Opinia Cititorului