Companiile au investit semnificativ în sănătatea angajaţilor, cu atât mai mult cu cât majoritatea abonamentelor medicale includ şi investigaţiile necesare în evaluarea şi monitorizarea post-infecţie COVID-19. Astfel, în 2020, cu 50% mai mulţi abonaţi corporate au beneficiat de abonamente mai cuprinzătoare şi cu mai multe servicii incluse, în comparaţie cu anul anterior. La rândul lor, abonaţii au achiziţionat prin intermediul magazinului online REGINA MARIA pachete superioare pentru membrii de familie - peste 50% dintre toate abonamentele cumpărate de la lansarea platformei de e-commerce şi până în prezent, potrivit unui comunicat de presă al Regina Maria.
Interesul crescut pentru sănătate s-a păstrat şi în cazul companiilor mici şi mijlocii (IMM) din portofoliul REGINA MARIA, în pofida contextului generat de pandemie. Peste 80% dintre pachetele de beneficii medicale achiziţionate de aceste companii pentru angajaţii lor au fost abonamente de tip medium - premium.
În cazul abonaţilor individuali (adulţi şi copii), interesul pentru abonamente a generat o creştere de 22% a acestui segment, comparativ cu 2019. Mai mult, şi aici predomină pachetele premium, peste 38% dintre abonamentele achiziţionate în 2020 fiind complexe, cu cele mai multe servicii şi investigaţii incluse gratuit, şi cu acces la toţi medicii din Reţea.