SUPLIMENT AUTOGeneraţia Netflix nu mai vrea să deţină maşini? Iată cum se poate adapta industria auto

Ziarul BURSA #Companii #Auto / 30 iunie

Generaţia Netflix nu mai vrea să deţină maşini? Iată cum se poate adapta industria auto

Pe măsură ce generaţiile se schimbă, la fel se întâmplă şi cu obiceiurile de consum. Totodată, şi nevoile se schimbă şi trebuie adaptate societăţii moderne în care trăim. Ultimii ani a adus servicii inovatore în piaţă şi au reuşit să schimbe atenţia şi focusul. Astfel, Netflix a luat locul televizorului, mai ales în cazul tinerelor generaţii, care sunt mult mai axate pe nevoile proprii.

Consumatorii mai tineri sunt atraşi de confortul serviciilor de abonament şi vor dori acelaşi model pentru utilizarea maşinilor, sus­ţine dr. Andy Palmer, fostul şef de operaţiuni al Nissan.

Domnia sa susţine că modelele de abonament ar putea fi viitorul utilizării maşinilor, având în vedere că Millenials şi Generaţia Z sunt deja obişnuiţi cu astfel de modele în alte domenii ale vieţii.

"Acestea ar putea combina flexibilitatea închirierilor cu beneficiile proprietăţii", consider Andy Palmer.

O privire rapidă asupra extraselor bancare, mai ales când este vorba de tineri, scoate la suprafaţă, cel mai adesea, o temă comună şi totodată consistentă în tranzacţiile de fiecare lună - plăţile către Netflix, Apple Music sau alte servicii de acest fel.

Conform Business Insider, tânăra generaţie de consumatori a devenit dependentă de serviciile de abonament. Simple şi fără alte obligaţii, abonamentele au luat amploare şi par să existe pentru fiecare produs posibil. Maşinile se înscriu şi ele pe lista creşterii cererilor de abonament.

Industria auto a cunoscut o răs­turnare de situaţie semnificativă în ultimul deceniu, conform sursei citate.

Directorii auto şi-au dedicat cea mai mare parte a timpului şi atenţiei adaptării imaginii fizice, dar şi tehnice a maşinilor pe care le produc, cum ar fi trecerea de la motoarele cu ardere internă la hibrid sau electric ca răspuns la o piaţă mai conştientă de schimbările climatice şi mai responsabilă când vine vorba de mediu. Cu toate acestea, schimbarea atitudinii consumatorilor alimentează o altă transformare majoră cu care se confruntă industria - iar directorii auto se trezesc încet, potrivit Business Insider.

Industria auto este recunoscută de mult timp pentru rezistenţa sa în faţa schimbărilor şi poate considera că aceast comportament diferit al consumatorilor este dificil de dirijat. Vestea bună este că necesită o schimbare de marketing, mai degrabă decât una operaţională, care este mai uşor de gestionat, conform sursei citate.

Producătorii care se adresează deja unui public mai tânăr vor găsi în mod firesc această schimbare în marketing mai uşoară.

În septembrie 2020, Volvo a devenit una dintre primele mărci care a lansat un model de abonament direct la consumator. Sixt, serviciul internaţional de închiriere, a lansat şi un serviciu de abonament în aceeaşi lună.

Pentru o taxă lunară, abonamentele auto le oferă şoferilor acces la o maşină cu tot ce are nevoie inclus, cu excepţia combustibilului, dar fără obligaţiile aferente unui autoturism, cum ar fi întreţinerea, asigurarea, ITP. Simplitatea acestui lucru atrage generaţiile mai tinere şi locuitorii din mediul urban care văd maşinile cu mai puţină emoţie şi romantism.

Pentru generaţia "baby-boom", maşinile au reprezentat prosperitatea postbelică. Volkswagen Beetle a devenit o emblem a generaţiilor dn anii 1960 şi 1970.

Pentru generaţia X, care a intrat în apogeu economic în timpul erei lui Margaret Thatcher, maşinile simbolizau statutul şi bogăţia. Pentru Millennials maşinile au avut o vânzare mai dificilă, dar în cele din urmă, tânăra generaţie a fost atrasă de vehicule mai ieftine, mai mici şi mai uşoare pentru oraşe, pentru a se potrivi stilului lor de viaţă şi bugetelor lor.

Stilul de viaţă şi bugetele Millennials şi Generaţiei Z sunt fără îndoială în spatele motivului pentru care sunt de departe cei mai acerbi utilizatori de servicii de abonament.

Pentru mulţi, frumuseţea modelului de abonament la maşină este că pune la dispoziţie confortul călătoriei cu maşina oferit de aplicaţiile de tip "Uber" şi de cele de tip "sharing", oferind în acelaşi timp clienţilor propria maşină pe care nu trebuie să o împărtăşească, dar pentru care nu este nevoie să se ocupe de tot ce înseamnă întreţinerea acesteia.

Există, de asemenea, argumentul că, pe măsură ce vehiculele cu emisii zero devin mai populare, modelul de abonament este mai potrivit pentru vehiculele electrice.

În timp şi după o utilizare excesivă, bateriile vehiculelor electrice devin mai puţin eficiente. Aceasta în­seamnă că veţi obţine progresiv mai puţini kilometri de la o singură încărcare.

În loc să înlocuim întregul vehicul, care ar fi extrem de costisitor şi ineficient, putem vedea că închirierea bateriilor devine modul de operare pentru şoferi în viitorul apropiat, notează sursa citată.

Odată ce modelul Netflix devine atât de popular în alte industrii, este normal să existe aceleaşi aşteptări din partea consumatorilor şi pentru alte servicii şi să înceapă să solicite acest nivel de flexibilitate pentru mai multe articole care au în general tarife mari pe măsură ce obiceiurile continuă să se schimbe.

Opinia Cititorului ( 13 )

  1. indoctrinare WEF - Klaus Schwab : "You will own nothing and you will be happy ! "

    Vrajeala, bai astia cu auto!  

    Eu vreau sa am si am si voi avea eu din ce in ce mai mult!  

    Doar sclavii dependenti inchiriaza, oamenii care pot si exulta in puterea lor au si acumuleaza si mai mult!  

    A detine = a avea forta!  

    A inchiria = a fi un mic sclavishor dependent de venituri... pierzi venituri... iti pierzi viata!  

    Trebuie sa fi tampitul pamantului sa mizezi pe inchiriere in loc de proprietate!  

    Romani, fiti bogati, fiti proprietari!  

    1. Ușor să nu-ți plesnească vreo venă.

    asteptam varianta "nevasta sharing"

    1. :D politician usr-plus de lasat gravid in grup "sharing" :))

    Netflix este o porcarie. Sa platesti pentru asa ceva arata lipsa de creier.

    Am cochetat si eu cu ideea inchirierii in loc de posesie. Dar nu este deloc ca la trotinete, le iei, le abuzezi, le lasi pe marginea drumului.

    Trebuie sa platesti o asigurare si garantie. Banii se iau inapoi daca aduc masina fara nicio zgarietura. Dar daca ating o creanga de copac si se zgarie lacul? La masina personala astfel de chestii se aduna, la masina inchiriata te costa reparatia si polishul. 

    1. ...ca masina merge si putin zgariatra... ?

    Eu nu am priceput prea bine aia cu “o priviră rapida asupra extraselor bancare mai ales ales când este vorba de tineri” care releva tema comuna aprivind abonamentele Netflix și Apple Music….. Adică cineva recunoaște ca se uita in extrasele de cont ale persoanelor și face niște statistici. Așa? Pai cum? Nu erau secrete? Nu funcționează GDPRul? Secretul bancar? Ca sa faci astfel de statistici trebuie sa ai acces la toate mișcările de cont, la toate platile. Numai astfel vse poate determina un comportament de consum. Incredibil!

    1. ..intreaba la sursa, undeva pe net.

    Prostii de 2 lei. Proprietatea este sfanta. Masinile electrice o vrajeala cand se duce bateria s a dus si masina.Inchirierea presupune venit mare......

    1. sa vad pe careva ca-mi ia casa ca-i crap capul cu ranga

      hai usrplus bagati suprataxe sau nationalizati ceva ca va omor! 

      care pune mana pe ce e al meu merita dat cu motorina si benzina si tras chibritul!

      toti cainii neomarxisti trebuie sa fie linsati! 

      ///?

      da, chiabur!

      unul avut! 

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Dtlawyers
BTPay
Apanova
anahotels.ro

Curs valutar BNR

24 Sep. 2021
Euro (EUR)Euro4.9491
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.2167
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.5700
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7803
Gram de aur (XAU)Gram de aur237.8628

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Hidroelectrica
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Topul firmelor din Bucuresti 2021
cnipmmr.ro
Cotaţii fonduri mutuale
bsenergyweek.com
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro