SUPLIMENT AUTO / HELIAN REDAI, PORSCHE FINANCE GROUP:"Autoturismul va deveni din ce în ce mai mult, dintr-un bun achiziţionat, un serviciu plătit"

Ziarul BURSA #Companii #Auto / 30 iunie

"Autoturismul va deveni din ce în ce mai mult, dintr-un bun achiziţionat, un serviciu plătit"

Porsche Finance Group a lansat abonamentul auto, care elimină grija pentru o serie de cheltuieli ca: asigurare, revizii tehnice, întreţinere "Abonamentul auto va contribui la revoluţionarea accesului la mobilitate, aşa cum a făcut-o leasing-ul, în urmă cu 20 de ani" "Există o categorie din ce în ce mai mare de clienţi care se deplasează preponderent cu automobile pe care nu le deţin în proprietate" "Tendinţa de trecere de la maşina ca bun achiziţionat către serviciu plătit este din ce în ce mai accentuată pe multe pieţe occidentale"

Automobilul este un simbol al independenţei şi al libertăţii de mişcare, însă deţinerea unui automobil presupune şi multe obligaţii, cum ar fi asigurări, întreţinere, rovinietă. Porsche Finance Group a lansat în piaţă un produs prin care le propune clienţilor să se bucure de beneficiile deţinerii unui automobil, dar fără obligaţiile aferente, mai axact un abonament auto.

Potrivit lui Helian Redai, Head of Sales & Marketing Porsche Finance Group, automobilul trece de la bun achiziţionat, la serviciu plătit.

Domnia sa preciza la momentul lansării abonamentului auto:"Noul produs va contribui la revoluţionarea accesului la mobilitate, aşa cum a făcut-o leasing-ul, în urmă cu 20 de ani. Suntem mândri că putem fi pionieri în domeniul mobilităţii, oferind o nouă perspectivă clienţilor. Ne aşteptăm la o schimbare radicală de percepţie în industria auto, pe segmentul mobilităţii individuale, odată cu trecerea la vehicule electrice şi creşterea impactului digitalizării în economie. Autoturismul va deveni din ce în ce mai mult, dintr-un bun achiziţionat, un serviciu plătit".

Reprezentantul Porsche Finance Group a subliniat că, având în vedere că deja există o categorie din ce în ce mai mare de clienţi care se deplasează preponderent cu automobile pe care nu le deţin în proprietate, fie că vorbim despre Car Sharing, Ride Sharing, închiriere clasică sau, acum, Abonamentul Auto, ponderea acestui segment va creşte constant în următorii ani, odată cu creşterea în segmentul populaţiei active a generaţiilor tinere (Generaţia Z, de exemplu).

Helian Redai ne-a acordat un interviu în cadrul căruia ne-a prezentat beneficiile abonamentului auto, ne-a vorbit despre cum a fost primit pe piaţă noul produs, dar şi care sunt aşteptările pentru acest segment.

Redactor: Cât de deschişi credeţi că vor fi clienţii români să achiziţioneze abonamente auto?

Helian Redai: Ne aşteptăm la o schimbare treptată de percepţie în industria auto, pe segmentul mobilităţii individuale, odată cu trecerea la vehicule electrice şi creşterea impactului digitalizării în economie. Autoturismul va deveni din ce în ce mai mult, dintr-un bun achiziţionat, un serviciu plătit.

Avem deja exemplul succesului unor soluţii ca Ride sau Car Sharing. Automobilul a fost multă vreme un simbol al independenţei şi al libertăţii de mişcare. Oricine deţinea o maşină se putea bucura de aceste avantaje. Însă, din ce în ce mai mulţi utilizatori încep să-şi dorească eliberarea de obligaţiile pe care le presupune deţinerea unui automobil. Abonamentele auto oferă beneficiile deţinerii unui automobil, în absenţa obligaţiilor aferente.

Redactor: Care sunt principalele avantaje ale noului produs lansat de Porche Finance Group?

Helian Redai: Noul serviciu este destinat persoanelor care nu doresc să devină proprietarii autoturismului, ci preferă să plătească pentru folosinţa sa. În plus, produsul este potrivit pentru cei care au nevoi de mobilitate diferite în timp, celor care doresc folosirea unui model pe perioade mai lungi, anterior unei eventuale achiziţii, cât şi celor care vor să acceseze ultimele tehnologii din domeniu. În plus, produsul răspunde perfect nevoilor de mobilitate în schimbare. Cu Abonamentul Auto conduci mereu maşina dorită şi potrivită stilului de viaţă.

Noul produs aduce avantaje multiple precum eficientizarea costurilor, flexibilitate, mai puţine griji legate de întreţinere. Un alt avantaj este eliminarea grijii pentru o serie de cheltuieli ca: asigurare, revizii tehnice, întreţinere. Deţinătorii abonamentului se vor putea bucura mai des de o maşină nouă, bine întreţinută, cu care pot călători în siguranţă. Nu este necesară achitarea unui avans pentru acest produs, valoarea lunară de abonament este fixă şi include toate costurile asociate utilizării: asigurările CASCO şi RCA, chiria, asistenţa rutieră şi vehicul la schimb, întreţinere şi rovinieta, managementul anvelopelor. În plus, livrarea maşinii se poate face oriunde în ţară, în funcţie de dorinţa clientului; acesta este informat transparent cu privire la costurile rezultate, care îi revin.

Nu în ultimul rând, Abonamentul auto este un serviciu accesibil online, în doar patru paşi, din confortul propriei case: clienţii aleg abonamentul potrivit, se identifică la distanţă, semnează contractul online şi achită taxa de garanţie.

Redactor: Între ce tarife variază abonamentele auto?

Helian Redai: Costul abonamentului depinde de modelul ales şi perioada contractată (3, 6 sau 12 luni) şi acoperă toate serviciile conexe utilizării maşinii: chirie, mentenanţă, asigurări RCA & CASCO, asistenţă rutieră, maşină la schimb, rovinietă si management anvelope. În oferta de modele avem în acest moment autoturisme noi. Oferta completă poate fi accesată pe www.porschebank.shop.

Redactor: La lansarea acestui abonament pentru maşini vorbeaţi de o trecere de la maşina ca bun achiziţionat către serviciu plătit. În cât timp vedeţi această trecere posibilă?

Helian Redai: Deja există o categorie din ce în ce mai mare de clienţi care se deplasează preponderent cu automobile pe care nu le deţin în proprietate, fie că vorbim despre Car Sharing, Ride Sharing, închiriere clasică sau, acum, Abonamentul Auto. Credem că ponderea acestui segment va creşte constant în următorii ani, odată cu creşterea în segmentul populaţiei active a generaţiilor tinere (Generaţia Z, de exemplu).

Redactor: Cum arată piaţa abonamentelor auto la nivel european?

Helian Redai: Tendinţa de trecere de la maşina ca bun achiziţionat către serviciu plătit este din ce în ce mai accentuată pe multe pieţe occidentale, aşa cum este Germania. Studiul Bain & Company realizat anul trecut pe acest subiect al abonamentelor auto este concludent: un număr tot mai mare de clienţi din piaţa auto iau în considerare contractarea unui abonament auto la momentul următoarei schimbări a vehiculului deţinut, într-o pondere de 30% în rândul consumatorilor din SUA şi 21% în Germania.

Redactor: Vă mulţumesc!

Porsche Finance Group, unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii de finanţare, asigurare, servicii de management de flote şi produse de mobilitate din România, a lansat Abonamentul auto, prin care oferă clienţilor de pe segmentul mobilităţii individuale acces la ultimele tendinţe din economia digitală, centrată pe experienţa de utilizare a maşinii ca alternativă la achiziţie.

Abonamentele auto pot fi contractate exclusiv online, pe o perioadă minimă de trei luni şi includ opţiunea de prelungire automată. Abonamentul nu presupune plata unui avans, iar valoarea lunară acoperă costurile asociate utilizării maşinii, mai puţin carburantul.

David Gedlièka, CEO al Porsche Finance Group România, declara la lansarea noului serviciu: "Abonamentul auto răspunde unui stil de viaţă modern, definit prin flexibilitate şi mobilitate. Clienţii au acces acum la o paletă completă de servicii, putând opta pentru finanţare clasică sau produse destinate utilizării maşinii, pentru intervale de câteva luni sau mai mulţi ani, în funcţie de nevoile şi preferinţele fiecăruia. Împreună cu Porsche România, am configurat o ofertă variată de modele auto performante, inclusiv maşini electrice, care să ofere beneficiarilor o experienţă de condus memorabilă".

Potrivit companiei, abonamentul asigură accesul simplu la maşina potrivită, la momentul potrivit şi se adresează persoanelor care nu doresc să deţină o singură maşină pentru perioade lungi de timp, ci vor să păstreze flexibilitatea în opţiunile de mobilitate. Serviciul este destinat persoanelor cu nevoi de mobilitate diferite în timp, celor care doresc testarea unui model pe perioade mai lungi, anterior unei eventuale achiziţii, cât şi celor care vor să testeze ultimele tehnologii din domeniu. Astfel, un client poate conduce până la patru maşini diferite în decursul unui an. În prezent, oferta include autoturisme ready to drive, mărci şi modele diverse, aparţinând concernului Volkswagen şi distribuite local prin intermediul reţelei Porsche România.

Opinia Cititorului ( 10 )

  1. indoctrinare WEF - Klaus Schwab : "You will own nothing and you will be happy ! "

    Vrajeala, bai astia cu auto!  

    Eu vreau sa am si am si voi avea eu din ce in ce mai mult!  

    Doar sclavii dependenti inchiriaza, oamenii care pot si exulta in puterea lor au si acumuleaza si mai mult!  

    A detine = a avea forta!  

    A inchiria = a fi un mic sclavishor dependent de venituri... pierzi venituri... iti pierzi viata!  

    Trebuie sa fi tampitul pamantului sa mizezi pe inchiriere in loc de proprietate!  

    Romani, fiti bogati, fiti proprietari! Doar prostii mizeaza pe inchiriere!  

    1. Vălică, cum mă sfătuiești tu să evit resetarea din franzelă, green deal și alte aberații sataniste? Deocamdată locuiesc la oraș dar dețin și un teren la țară unde mă pot muta, numai că wef vrea să scoată proprietatea privată și lingăii de la conducere sunt bucuroși să aplice această măsură.

      Platesti chirie cat vrei sa te dai mare apoi renunti la chirie si la masina si gata.

      ideea e sa ai resurse necontrolabile si usor de transportat si utilizat

      asta e ideea de baza 

      si sa fi economisit si sa nu ai datorii de nici o forma (asta e varianta ideala) 

      va trebui tu sa gasesti solutia!  

      Eu de exemplu am inchis toate creditele pe care le aveam, mi-am scos banii (215.000 euro, carati in sacosa de rafie, in cupiura mica - 20/50/100 euro! nu glumesc! ) , am lansat procesul vanzarii casei din Bucuresti (va dura 2-6 luni la pretul cerut de mine) si stau in chirie intr-un sat din jud. Arges din partea sa montana, la marginea padurii. Casa (faina si respectabila, nu darapanatura) e a unui cuplu care a plecat in Italia la munca (vai de capul lor! ) si imi cer 100 euro/luna chirie pt casa - le platesc in cash cand revin ei anual in Ro pe tot anul.  

      In rest sunt ok... cand mai am nevoie de unele sau altele ma scobor lin pana la Curtea de Arges sau Pitesti si mai fac cumparaturi pt 1 luna.  

      Am o viata excelenta aici.  

      Inca ceva : imi caut si de munca remote la o companie din afara tarii pe banking/ analiza financiara/ kkt-uri de genul asta. Si voi si gasi.  

      deci ai inteles ideea de baza.  

      eu nu mai am proprietati track-uibile si impozabile.

      Cu cretinii de la USR PLUS nu se stie niciodata ce idei de kkt le vin. Si PNL se si iau dupa ei...  

      eu ma voi intoarce in Buc... dar doar dupa ce romanii ii vor ucide in mari miscari de strada pe lingaii locali (si sunt mega-sigur ca o vor face ) ....

      Romanii sunt mari amatori de proprietati imobiliare... baga o nationalizare sau o supra-taxare si dracu te-a luat ca guvern! Numai revolutie si linsari in masa o sa fie!  

      Deci dupa ce Romania va devia de la programul WEF neo-marxist leninist implementat in Ro de USR-PLUS si PNL sub presiunea strazii ...ma intorc eu frumos in Buc si cumpar un set de imobile (cu banii deja detinuti, dar la preturi... mult mai agreabile :D ) ... asta e business plan-ul meu 

      Sunt un bun om de business si stiu ca nu voi da gres!

      Ma bazez mult pe instinctul de proprietar al romanilor si pe caracterul natang al guvernantilor care miros orice partz vestic tras de oameni nebuni ca Schwab de la WEF sau alti satanisti notorii care merita asasinati fara regrete!  

      da, ai dreptate.

      sefu de la Porsche mizeaza pe caracterul josnic de sarac cu ifose al romanilor

      buna constatare!  

      Hihihihi

      E vorba că în maxim 9 ani lumea să renunțe complet la cash și să treacă pe monedă digitală (CBDC). E posibil așa ceva? Cum putem "conserva activele"? Daca lă ajungem ca in China, ne-am dat drq.

      "E vorba că în maxim 9 ani lumea să renunțe complet la cash și să treacă pe monedă digitală (CBDC)."

      nu.  

      asta e o prostie, probabil ai citit-o undeva si acel articol era plin de info false. 

      un proces de renuntare la cash la nivel mondial, in toate valutele (euro, usd, etc) ar lua undeva intre 8 si 12 ani. Nu 9 luni. E apa de curs pe Dambovita pana ajungem sa nu mai lucram (poate!) cu cash!  

      Si in Romania (care e mai in spate ca alte tari) cash-ul e sfant! Vezi tu cash-ul disparand din rural? Sau de la baietii colorati care vand si cumpara carne vie, arme, droguri si alte dulceturi de gen? Vezi manelistii cantand cu POS-ul la gat sa marcheze boss-ii cu cardurile printre schelalaiturile tiganesti?  

      Eu nu vad.  

      Cash rules!

      Am zis ani, nu luni 9 ani adică 2030 și am văzut pe siteul wef

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Dtlawyers
BTPay
Apanova
anahotels.ro

Curs valutar BNR

24 Sep. 2021
Euro (EUR)Euro4.9491
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.2167
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.5700
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7803
Gram de aur (XAU)Gram de aur237.8628

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Hidroelectrica
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Topul firmelor din Bucuresti 2021
cnipmmr.ro
Cotaţii fonduri mutuale
bsenergyweek.com
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro