"Suporter în fiecare dimineaţă!" premiat pentru inovaţie în comunicare

C.I.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 4 octombrie 2005

Ogilvy & Mather şi MindShare Media Romania au primit premiul pentru inovaţie în comunicare, din partea companiei "Gillette", în cadrul concursului "Open your mind", pentru proiectul "Suporter în fiecare dimineaţă!", informează un comunicat al Ogilvy. Campania "Suporter în fiecare dimineaţă!" a promovat produsul Gillette Blue II şi a încercat să răspundă dorinţei publicului masculin ca România să aibă o echipă de fotbal valoroasă.

"Gillette" a investit cinci procente din vînzarea produselor sale participante în promoţia "Suporter în fiecare dimineaţă!" în construirea unui fond special destinat descoperirii a unsprezece copii talentaţi la fotbal. Competiţia de creaţie a fost gîndită de Gillette pentru a încuraja inovaţia în comunicare în zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa).

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

04 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0600
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.2961
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4155
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8673
Gram de aur (XAU)Gram de aur460.7924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
leonidas-universitate.ro
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
letapeseries.com
ccib.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb