Veniturile Romtelecom în 2011 au scăzut cu 8% în comparaţie cu 2010, deşi scăderea înregistrată în trimestrul 4 al anului trecut, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului precendent, este semnificativ mai mică (de 4,4%), potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei. De asemenea, pro forma EBITDA în trimestrul 4 din 2011, excluzând costurile cu reducerile de personal, a fost cu 2% mai mare în comparaţie cu trimestrul 4 din 2010, generând o îmbunătăţire de 1,3% a ratei EBITDA pro forma. Cheltuielile operaţionale din 2011 au avut, de asemenea, o bună evoluţie, reflectând eforturile de reducere a costurilor şi de creştere a eficienţei, totalul cheltuielilor operaţionale (OPEX) fiind cu 6% mai mic, totuşi, fără a ţine cont de efectele de restructurare şi transformare, scăderea cheltuielilor OPEX este de 7%. Principalele domenii în care au avut loc reduceri sunt cheltuielile cu personalul, restanţe la plată şi alte servicii.
Totodată, Romtelecom a reuşit să aibă succes cu câteva iniţiative strategice în 2011, cum ar fi lansarea de noi pachete pentru clienţii rezidenţiali în a doua parte a anului, care au întrecut aşteptările companiei.
În 2012 Romtelecom va continua să se concentreze pe oferirea de pachete în locul serviciilor separate, aceasta fiind, cel mai probabil, cea mai mare schimbare a strategiei comerciale a firmei din ultimii ani.