Veniturile Cosmote în România au ajuns la 114 milioane euro în trimestrul doi din acest an, în creştere cu 6,2% faţă de primul trimestru al acestui an, dar în perioada menţionată operatorul a mai pierdut circa 46.000 de clienţi, ajungând la un număr total de 6,5 milioane utilizatori, arată datele grupului elen OTE. Comparativ cu trimestrul similar din 2010, veniturile Cosmote au scăzut cu 0,9% în trimestrul doi al acestui an, în timp ce profitul operaţional înainte de taxe, deprecieri şi amortizări (EBITDA) a crescut cu circa 21%, până la 22,6 milioane euro.
În prima jumătate a acestui an, veniturile Cosmote în România au atins 221,3 milioane euro, în scădere cu 3,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce rezultatul EBITDA a fost de 40,5 milioane euro, în creştere cu 60,1% faţă de aceeaşi perioadă din 2010.