Vodafone, liderul pieţei business de comunicaţii mobile, a lansat astăzi un nou portofoliu de abonamente pentru companii, care pune accentul pe nevoile diferite ale angajaţilor şi încurajează utilizarea serviciilor de date mobile, a aplicaţiilor şi a smartphone-urilor, potrivit unui comunicat remis redacţiei. Clienţii serviciilor de business îşi pot alege abonamentele potrivite, dintr-o nouă gamă de patru pachete principale: Start, Esenţial, Avansat şi Top.
Andres Vicente, Chief Commercial Officer, Enterprise Business Unit, Vodafone Romania, a declarat: "Cu noul portofoliu de business, marcăm trecerea către o nouă abordare a pieţei, în care ne concentrăm pe nevoile specifice ale fiecărei companii, şi nu pe produsul propriu-zis. Vodafone Business Profiles sunt concepute pentru a-i ajuta pe clienţii noştri să îşi aleagă serviciile de comunicaţii în funcţie de nevoile reale ale fiecărei categorii de angajaţi şi, în acelaşi timp, să îşi optimizeze costurile. Noua structură de abonamente porneşte de la nevoile de bază, constând în servicii de voce în reţeaua Vodafone şi în alte reţele, şi ajunge la pachetele superioare, cu un număr sporit de minute, SMS-uri, convorbiri în roaming şi Internet pe mobil. Prin această abordare, dorim să încurajăm adopţia sporită a serviciilor de date mobile, a aplicaţiilor şi smartphone-urilor în rândul utilizatorilor de business".