
ÎN FAŢA ANGAJAŢILORUn bărbat şi-a dat foc într-o sucursală a băncii Raiffeisen
Valentin BusuiocBănci-Asigurări / 20 martie 2015
Actualizare 19:59 Metropolitan Life: "Nu putem oferi informaţii despre poliţele de asigurare ale clienţilor"
Compania de asigurări a transmis, la solicitarea ziarului BURSA: "Ne exprimăm compasiunea faţă de domnul care a recurs la acest gest, însă nu putem oferi informaţii despre poliţele de asigurare ale clienţilor".
---
Actualizare 14:48
Potrivit reprezentanţilor Raiffeisen, bărbatul care şi-a dat foc în bancă avea un produs de economisire prin Metropolitan Life, pe care îl plătea la Raiffeisen. În contract se stabilise că trebuie să plătească timp de 3 ani asigurarea de viaţă, după care contractul devenea produs de economisire pentru o perioadă de 20 de ani. După plata a 10 prime, însă, clientul şi-a vrut banii înapoi, dar reprezentanţii Metropolitan Life i-au transmis, prin angajaţii Raiffeisen, că nu îşi poate retrage banii decât după achitarea asigurării timp de 3 ani, ceea ce i-a produs nemulţumirea.
• Diana Cimpoeşu, Spitalul "Sfântul Spiridon": "Bărbatul are 5% arsuri pe faţă şi pe gât"
• Înainte să-şi dea foc, omul a strigat: "Mi-aţi luat banii copiilor mei şi mi-aţi luat casa!"