Constructorul auto german BMW a anunţat azi că se aşteaptă la o nouă scădere a vânzărilor în acest an, intenţionând să extindă programul scurt de muncă, informează AP.
"Nu cred că putem atinge cifra de vânzări pe care am înregistrat-o în 2008", a declarat directorul general de la BMW, Norbert Reithofer, într-o conferinţă de presă.
Anul trecut, BMW, cel mai mare producător mondial de automobile de lux, a vândut 1,4 milioane autovehicule, în scădere cu 4,3% faţă de 2007.
Pentru acest an, grupul auto german a precizat că la acest moment nu poate face o estimare credibilă, însă pe baza cifrelor de care dispune în prezent, se aşteaptă la o scădere a vânzărilor cuprinsă între 10 şi 20 de procente.
"2009 va fi un an de tranziţie. De aceea, am stabilit o serie de priorităţi clare: lichidităţi, cash flow, capital de lucru, costuri fixe şi investiţii", a declarat Norbert Reithofer.