CAMELIA BAZAC, ASTON MARTIN ROMÂNIA:"Experienţa la volanul unui Aston Martin trebuie trăită, nu descrisă"

A consemnat VLAD DOBREA
Ziarul BURSA #Companii #Auto /

"Experienţa la volanul unui Aston Martin trebuie trăită, nu descrisă"

"Regiunea Balcanică şi Central Europeană va ocupa mai mult de 1% din vânzările globale ale companiei"  

"Ne dorim ca o parte din cifra de afaceri să rezulte din reviziile pe care le vom face parcului auto de la Bucureşti"

Tendinţele pieţei auto, la nivel global, se îndreaptă către digitalizare, conectivitate, modele electrice, autonomie sporită.

În plus, Aston Martin Lagonda are în planul pentru următorii 100 de ani o direcţie clară către zona electrică, fără a neglija însă prezentul, apetitul clienţilor pentru motoarele existente, potrivit doamnei Camelia Bazac, Managing Director/CEO al grupului Aston Martin la nivel regional.

Domnia sa ne-a acordat un interviu în care ne-a povestit care sunt cele mai căutate modele Aston Martin în ţara noastră, care sunt estimările financiare odată cu des-chiderea în Bucureşti a reprezentanţei oficiale a brandului, dar şi despre experienţă multisenzorială de la volanul unui Aston Martin.

Reporter: Cum a evoluat piaţa auto în ultimii ani? Şi cum s-a adaptat Aston Martin la cerinţele pieţei?

Camelia Bazac: Tendinţele pieţei auto, la nivel global, sunt către digitalizare, conectivitate, modele electrice, autonomie sporită. Automobilele încorporează acum multă tehnologie care să asiste conducătorul auto şi să îi ofere o experienţă excelentă, nu numai în comportamentul maşinii, ci şi în interacţiunea cu sistemele integrate. De la conectarea cu dispozitivele mobile la Heads-up display, sisteme de sunet rafinate - toate contribuie la o experienţă unică. În cazul Aston Martin, celebra atenţie pentru detalii asigură conducătorul auto că orice drum va fi unul excepţional. Sigur că platformele online, site-urile de review-uri, toate contribuie în procesul de achiziţie, însă experienţa imediată la volanul unui model Aston Martin trebuie trăită, nu descrisă. Mixul de finisaje, tehnologii, materiale, culori se adresează unui public atent la detalii, cunoscător, care apreciază eleganţa şi efortul care definesc Aston Martin. Insist pe cuvântul experienţă, care traduce, cred, cel mai aproape de realitate, în prezent, interacţiunea cu un model Aston Martin, pentru că nu mai vorbim doar de condus. Este o experienţă multisenzorială, într-un habitaclu construit în jurul celui aflat la volan. Să nu uităm şi de motoarele AMG care echipează maşinile producătorului britanic şi mai ales de plusul de tehnologie care a rezultat din colaborarea cu Red Bull în Formula 1.

Reporter: Ce procent reprezintă ţara noastră în ponderea vânzărilor companiei?

Camelia Bazac: Regiunea Balcanică şi Central Europeană va ocupa mai mult de 1% din vânzările globale la momentul în care noul model DBX, SUV-ul Aston Martin, va fi disponibil pe piaţă.

Reporter: Ce modele Aston Martin sunt disponibile pentru cumpărare pe piaţa locală?

Camelia Bazac: În showroom-ul Aston Martin din Bucureşti sunt dis-ponibile toate modelele din oferta producătorului. Odată cu deschiderea oficială, clienţii din România şi din regiune au putut vedea, în premieră mondială, după Salonul Auto de la Geneva, AM-RB 003, un hypercar ce arată direcţia de design şi dezvoltare a Aston Martin Lagonda. Totodată, este un semn al importanţei pe care showroom-ul nostru o are în strategia globală a AML.

Avem în ofertă şi modelele cabrio, care estimăm că vor fi de mare interes ţinând cont că se apropie perioada vacanţelor şi a vremii frumoase, potrivite pentru o decapotabilă, ca DB11 Volante. De asemenea, sunt serii limitate ce acum pot fi accesibile clienţilor noştri - DBS Superleggera Tag Heuer, ediţie limitată 50 de unităţi sau AMR Vantage, V8, manual, s-au fabricat 200 de exemplare şi doar 50 de unităţi sunt dotate cu transmisie manuală. Ambele modele pot fi achiziţionate cu livrare imediată din showroom-ul Aston Martin Bucharest.

Reporter: Care au fost modelele Aston Martin preferate de cumpărătorii din ţara noastră?

Camelia Bazac: Clienţii români au preferat modelele DB11, AMR şi noul Vantage. Sunt maşini excepţionale şi au cel mai bun raport calitate preţ din segmentul de lux.

Reporter: Ce estimări aveţi pentru vânzările de automobile pentru acest an?

Camelia Bazac: Activitatea a început în octombrie 2018 şi tăierea oficială a panglicii a avut loc săptămâna trecută. Suntem foarte optimişti în legătură cu vânzările în acest an, 2019.

Reporter: Ţinând cont că tendinţele pe piaţa auto se îndreaptă către automobilele electrice, cu ce soluţii vine Aston Martin pentru a acoperi acest segment?

Camelia Bazac: Sigur că tendinţele sunt către automobile electrice, chiar autonome. De aceea, în oferta Aston Martin deja există Rapide E şi Lagonda Vision Concept. Aston Martin Lagonda are în planul pentru următorii 100 de ani o direcţie clară către zona electrică, fără a neglija însă prezentul, apetitul clienţilor pentru motoarele existente.

Va fi cu certitudine o tranziţie, dar se va petrece în timp. De altfel, statisticile arată că deşi automobilele electrice ocupă un loc important în strategia producătorilor, clienţii aleg mai degrabă hibrizi decât modele complet electrice. Aici vorbim desigur şi de factori ce ţin de infrastructură, de durata de viaţă a bateriilor, etc.

Reporter: Care a fost cifra de afaceri a companiei anul trecut şi ce estimări financiare aveţi pentru 2019?

Camelia Bazac: Sunt peste 100 de automobile Aston Martin înmatriculate în România şi cam tot atâtea în Regiunea Balcanică.

Ne dorim ca o parte din cifra de afaceri să rezulte din reviziile pe care le vom face acestui parc circulant, în condiţiile în care clienţii români nu vor mai fi nevoiţi să suporte costuri suplimentare de transport până la Viena pentru a-şi repara sau întreţine maşina. Sperăm, de asemenea, că noul SUV să dubleze cifra de afaceri.

Reporter: Vă mulţumesc!

Aston Martin Lagonda este un grup de automobile de lux care se concentrează pe crearea automobilelor şi SUV-urilor exclusiviste. Brandul emblematic Aston Martin îmbină tehnologia de ultimă generaţie, cu măiestria şi cu desig-nul clasic, pentru a produce modele ca Vantage, DB11, Rapide AMR şi DBS Superleggera. Marca Lagonda va fi relansată în 2021 ca prima companie mondială electrică de automobile de lux. Cu sediul în Gaydon, Marea Britanie, Aston Martin Lagonda proiectează, creează şi exportă maşini care sunt vândute în 53 de ţări din întreaga lume.

Lagonda a fost fondată în 1904 şi Aston Martin în 1913. Cele două mărci s-au asociat în 1947 când ambele au fost cumpărate de către Sir David Brown. Sub conducerea lui Andy Palmer şi a unei noi echipe manageriale, Grupul a lansat "Planul celui de-al doilea secol" în 2015 pentru a asigura o creştere durabilă pe termen lung. Planul este susţinut prin introducerea a şapte noi modele, inclusiv DB11, noul Vantage, DBS Superleggera şi un SUV, precum şi dezvoltarea unui nou centru de fabricaţie în St Athan, Ţara Galilor.

Brandul britanic de lux Aston Martin este pentru prima dată reprezentat oficial în România prin compania British Motors EEC, parte a Forza Rossa Holding. Forza Rossa Holding este deţinută 100% de Camelia Bazac, Managing Director/CEO al grupului la nivel regional. Modelele Aston Martin disponibile în România sunt DB11 Cou-pe, DB11 Volante, limuzina Rapide, noul Vantage, DBS Superleggera. British Motors EEC deserveşte şi Bulgaria, Moldova, Muntenegru, Serbia, Slovenia, Ungaria.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

DTLAWYERS
Apanova
Patria BankAdvertisement
Business Card
BTPay
smart city industry awards 2019
Calendarul BURSA 2019
Schlumberger
Legestart
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
Real Estate & Construction Forumwww.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.roSCEBSMART TRANSFORMATION 2019
Cabinet de avocatTMPS