ANAF a anunţat că va lansa un chatbot bazat pe inteligenţă artificială
A.D.Miscellanea / 13 noiembrie, 11:16
A.D.Miscellanea / 13 noiembrie, 11:16
A.F.Bănci-Asigurări / 15 iulie 2024
Peste 50% dintre solicitările primite la Banca Transilvania, la Contact Center & Customer Care, sunt gestionate de clienţi folosind soluţiile interactive BT Visual Help şi BT Call Center Vizual, conform unui comunicat remis redacţiei.
S.B.Bănci-Asigurări / 11 august 2022
Banca Transilvania şi FICX (CallVU) lansează pe piaţa românească Call Center Vizual, un mod nou de interacţiune a clienţilor cu BT.
A consemnat Emilia OlescuZiarul BURSA #Companii / 28 mai 2021
Reporter: Cum a evoluat piaţa imobiliară anul trecut?
Eli RomanZiarul BURSA #Companii / 20 ianuarie 2004

A consemnat Emilia Olescu
A.I.
O.D.
Cornel Codiţă
George Marinescu
O.D.
| 5.0896 | |
| 4.3449 | |
| 5.4650 | |
| 5.8140 | |
| 604.5466 |
convertor valutar
»=Internaţional /F.A. - 19 decembrie, 19:44
Piaţa de Capital /A.V. - 19 decembrie
Piaţa de Capital /A. I. - 17 decembrie
Piaţa de Capital /A.V. - 17 decembrie
Piaţa de Capital /A. I. - 16 decembrie