Bogdan Badea, actualul director interimar al Hidroelectrica, a anunţat joi că se retrage din cursa pentru un nou mandat la şefia companiei, conform Economedia.
„Anumite lucruri trebuie să aibă o limită. Nu vreau să conduc Hidroelectrica în spiritul anilor '50”, a declarat Badea, potrivit sursei citate, făcând referire la ultimele atacuri la adresa companiei venite din partea lui Bolojan.
Aceeaşi sursă arată că oficialul a afirmat: „Am luat decizia să nu mai candidez pentru funcţia de CEO. Nu am luat decizia uşor.”
„Indiferent de ce spun unii politicieni, Hidroelectrica a depăşit, în prezent, capitalizarea bursieră de 80 de miliarde de lei. Am reuşit să aducem compania în topul celor mai valoroase companii ale statului român”, a spus Badea, potrivit Economedia.
Performanţele Hidroelectrica sunt măsurabile, a subliniat acesta, conform aceleiaşi surse.
„Nu putem accepta să fim tăvăliţi, hărţuiţi de un decident politic, care mută atenţia de la problemele reale ale României tocmai către cele mai performante companii. Nu doresc să continui într-un astfel de mediu, specific anilor '50”, a mai declarat Badea, potrivit publicaţiei Economedia.




















































1. fondurile de pensii
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 15:59)
au contribuit la marirea capitalizarii bursiere nu tu , toate companiile au o capitalizare de doua trei ori mai mare decat in anii trecuti datorita sumelor imense investite pe bursa pentru ca nu au alternativa , oferta este limitata, iar sobolanii nu vor ca statul roman sa listeze noi pachete de actiuni pe bursa.
PS singura aplicatie care nu functioneaza de cateva luni iHidro ,dar ce conteaza pentru tine ?indemnizatiile si cotizatiile pentru sobolanime.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Vîjeu el Condor! în data de 21.05.2026, 17:05)
fårå listări opace prin ABB:uri !
doar cu SPO (secondary public ofertă)
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 17:12)
di şe bre?
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de Vîjeu el Condor! în data de 21.05.2026, 18:38)
ca så poatå cumpåra și săraci ca dumneata acele acțiuni SNG/H2O cu discount, nu doar Carlyle Private Equity Group
1.4. iHidro functioneaza (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Brad în data de 21.05.2026, 18:51)
Am avut o problema cu indexul,am dat din greseala cu 300 kw mai mult si am primit o factura de aprox 3500 ron. Am facut o sesizare si am primit un raspuns in aprox.15 zile ,factura recalculata corect.Un lucru normal deci iHidro functioneaza iar unde politicul isi spala lucrurile jegoase nu face decat sa distruga putinele lucruri care mai sunt functionale
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2026, 09:48)
Compania a stat pe un munte de bani, iar managementul (de tip romanesc, sobolanesc), nu a facut nimic cu acesti bani, nu i-a investit ca sa dezvoltate compania (in tara si regional). Este simplu ca manager sa incasezi o gramada de bani fara sa faci nimic notabil pentru asta. Oricine o poate face, dar noua nu ne mai trebuie astfel de paiate la conducerea companiilor de stat.
Avem nevoie de dezvoltare, nu de paraziti imbuibati si incompetenti!
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 16:18)
La listarea Hidroelectrica am avut ocazia sa particip la diverse road show uri organizate de intermediarii ofertei si am fost impresionata de modul profesionist in care a prezentat dl Badea compania si cum a raspuns la toate intrebarile analistilor internationali gen Goldman Sachs, etc. Acelasi sentiment l-am avut cand am participat la conference call urile de la Nuclearelectrica si Transgaz, am fost impresionata de profesionalismul CEO, desi aceste 3 companii sunt cu capital majoritar de stat, dar sunt conduse de profesionisti.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 16:27)
,, am fost impresionata'' ,,dl Badea''
Bravo. Acum puteti sa treceti pe la casierie doamna secretara
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 16:31)
nu sunt doamna secretara, lucrez la un fond privat de investitii
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 16:36)
Fondul privat se numeste ,, Prima Mea Cutie De Pantofi'' ?
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 17:27)
Foarte frumos,doamna/domnisoara!Era si normal,ca domnii respectivi sa raspunda,la intrebari,cu siguranta secondati de asistenti.Si pt.bonusurile de performanta pe care le aveau,banuiesc ca le vorbea gura intruna:).La bonusurile alea de.performanta anuntate,stiti cum v-as vorbi,de dimineata pana noaptea tarziu:))(despre companie,normal)!
Oricum astia sunt mici copii cu bonusurile lor fata de Il Capo di Tutti Capi de la TGN:)
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 17:34)
Tu ai stat vreodata de vorba cu dl Ion Sterian? Daca nu, atunci taci din gura!
2.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 17:38)
Eu m-am certat cu toata lumea sustinandu-l pe Bolo si il apreciez foarte mult, dar azi am inceput pentru prima data sa ma indoiesc ca nu a exagerat in multe privinte. E pacat sa pierzi oameni ca Badea pentru ca nu sunt foarte multi cu experienta lui.
2.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 18:00)
Ia umiti-ne,va rog!Stau jos,sa nu ma ia ameteala:)!
2.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 19:14)
Cred ca vi s-a terminat programul!Nu mai sunteti in timpul serviciului,de nu mai raspundeti!Am intepenit ,stand jos si asteptand raspunsul dvs.uluitor despre cat si ce ati invatat din acele intalniri!Eram cu totii curiosi ,sa fim uimiti,mai ales ca multi de pe aici sunt si actionari!Gata,nu mai stau jos,fac miscare:)!Daca simt ca ma ia ameteala(asta in cazul in care raspundeti),poate voi fi in stare macar sa sun la ambulanta.:)
2.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 20:55)
Excelent:))
2.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2026, 09:14)
aia de la fduri de investitii nu au timp sa comenteze in privat pe siteuri semi obscure, deci cauta alt job description
2.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2026, 10:04)
Te-a facut din vorbe, asa cum se practica frecvent in politica romaneasca.
Ai incercat sa te uiti dincolo de vorbe, la fapte, sa vezi ce au facut companiile energetice din zona in ultimii ani si ce au facut ale noastre?
Cei din jurul nostru au investit si s-au dezvoltat.
Noi am tinut banii la banca si i-am devalorizat.
Tu, de ce nu faci ca "apreciatul domn Badea" si ceilalti ca el, sa iti tii banii la banca? De ce ii investesti?
Si uite asa, constatam inca o data cat de inteligenti suntem si cat de usor suntem facuti din vorbe.
Greu la deal cu mintea mica!
2.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2026, 10:17)
Da!?
Si ce face fondul cu banii pe care ii are?
Ii tine la banca, asa cum fac energeticele noastre?
Ai recomandat fondului sa faca cu banii exact ce face apreciatul domn Badea - adica nimic (sa ii tina la banca)?
Asa gandesc "specialistii" din fondurile noastre de investitii?
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 16:29)
Bolojan intreaba de ce nu a facut H2O mai multe investitii dupa de in fiecare an statul i-a luat peste 95% din profit la dividende si ONG urile au blocat mereu toate proiectele cu hidrocentralele.
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 16:46)
bolojan pune cam multe intrebari ... acum: H2O, SNN,.. de ce nu a intrebat in ultimele 10 luni?.. nu stia de unde se aprinde lumina?? :)))
3.2. Din prea mult bun simt (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de Axxa în data de 21.05.2026, 16:58)
Energia era condusa de ivan-gura-mare-fapte-ioc, iar premierul are mult prea mult bun simt pentru a interfera cu ministrii de la alt partid, care deabia asteptau motive sa-l debarce. Daca nici la vicele penal NEACSU nu a avut obiectii, ce alte argumente mai vrei?
3.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 17:46)
Aoleo, nu-mi spune ca ai uitat de Virgil Popescu, si despre faptul ca toti ministrii din energie au neveste corporatiste de la Petrom sau OMV. Politica energetica nu o fac Romanii, ci neofanariotii de afara.
3.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 17:52)
Sebastian Burduja chiar a facut ceva: era ministru cand a inceput criza energiei pe plan International si consumatorii casnici plateau cel mai mic pret din Europa. Ca fapt divers omul are si Harvard si Princeton
3.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 20:08)
Vorbesti prostii. Romanii plateau si atunci scump curentul! Comparatia corecta nu se face la nominal sau absolut, ci ca % din salariul minim. In Maroc, la nominal si absolut, pretul apei e mai mic ca in Romania.
3.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2026, 10:09)
Pai Bolojan a fost la conducere "in fiecare an" cand hidro a dat dividende ca sa ii intrebe?
Ce sa faca Bolojan mai intai, ca jungla este mare si nu poate fi curatata peste noapte?
Nu suntem nici rezonabili si nici suficient de inteligenti ca sa lamurim odata ce vrem pana la urma de la politic, sa faca ceva concret pentru noi, sau sa mimeze si sa ne faca din vorbe.
Uite ca Bolojan nu este bun si a plecat, spre satisfactia idiotilor.
Ce punem in loc, ca nici sobolanii nu vor locul ala?
3.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.4)
(mesaj trimis de Praf în data de 22.05.2026, 12:09)
Ești praf …. Burduja copilul de mingi al băieților deștepți din energie …. Cine plătește mai bine, ăla are dreptate !
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 16:49)
pacat, holojan isi da arama pe fata
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 16:53)
pacat??, adica tu mai crezi in oameni providentiali????? :)) Spoiler alert: mos craciun nu exista!, nici Fat Frumos,..:))))
4.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 17:01)
Nuu, adevarul e altul: SOBOLANIMEA, deranjata de lumina, iese la atac
4.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 17:27)
atunci , somn usor si vise placute in continuare!
4.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 17:55)
Sobolani sunt olgutii cu tot neamul lor, nici intr un caz Badea
4.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 18:06)
Mai fratilot,ce o tot ardem aiurea si ne facem ca nu intelegem!E pe cascaval!Si cand ii iei la bobarnace si le ceri sa faca mai mult isi iau jucariile si pleaca!La multinationale prin State isi iau astia saracii bobarnace si suturi verbale de nu se vad!Ies scantei,dar firma se dezvolta!Ori suntem "golani" ori nu mai suntem?
4.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 18:12)
pacat, pt ca i-am apreciat stilul de comunicare precum si informatiile transmise, guvernanta corporativa isi arata roadele.
Acum vine un holojan care nu are nici o atributie in consiliul h2o iar in cadrul sgg isi aloca responsabilitati care nu ii apartin si incepe cu tot felul de declaratii si presiuni.
Intr-o tara normala ar fi intrat la puscarie pt trafic de influenta in cadrul pietei de capital. Daca SGG vrea sa schimbe un ceo, director etc. sa urmeze calea legala, pentru asta exista aga, agoa, agea.
4.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2026, 10:24)
Care arama? Poti fi mai exact?
4.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2026, 10:29)
Da, exact, nu exista.
Noroc ca i-am avut pe Mircea, Stefan, Mihai, Cuza, Carol I, Maria si inca multi altii.
Nimeni nu este bun pentru nasul nostru care sta permanent in vant in cautarea mirosului d emic.
Micul (omul mic, vreau sa spun) este perfect pentru noi. Ne face din mirosuri.
4.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2026, 10:33)
Ramane cum am stabilit. Oricine ne face din vorbe.
Dincolo de ele, nu putem vedea ca nu prea ne ajuta intelectul. Rezultatele concrete si comparatia cu rezultatele altora din domenii similare nu ne spun nimic. Important este sa curga apa si berea, ca investitiile in barajele, hidrocentralele, baterii de stocare, energii complementare (solare) le lasam altora (polonezilor, arabilor, nepotilor si urmasilor, urmasilor).
5. Ba să candideze
(mesaj trimis de Buba în data de 21.05.2026, 18:20)
În locul lui dl.Bogdan Badea, nu " mi-aș ciuli "urechile la cea ce spun politicienii. Ei sunt politicieni fără " practică ".
Ba, chiar din contra, să facă bine și să candideze dl.Bogdan Badea , să arate ce înseamnă un profesionist.
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 19:46)
Badea sa ne explice cum Hidroelectrica nu a factuat 2 milioane de euro de ani de zile catre favoritii PSD :))) la revedere Badea! ------
5.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2026, 12:45)
Poate nu ai observat, dar Badea nu isi ciuleste urechile. El isi ciuleste numai buzunarele, iar noi ar trebui sa mai ciulim neuronii, macar din cand in cand, ca altfel golim buzunarele la aia care le ciulesc pe ale lor.
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 18:47)
Este anormal ca actionarul principal sa-i ceara CEO- lui sa performeze?
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 19:59)
este anormal ca actionarul principal sa impuna si sa schimbe directia de dezvoltare in afara aga & agoa.
6.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 20:33)
H2O a avut pana acum vreo directie de dezvoltare?
7. Aha.
(mesaj trimis de actionar în data de 21.05.2026, 21:05)
Domnul asta a avut in curtea lui cat a condus compania o hidrocentrala la Râul Mare Retezat care nu a functionat la capacitate maxima nici o secunda.
Deși centrala are o putere instalată de 335 MW încă de la punerea în funcțiune, aceasta a operat, din
considerente tehnice, la aproximativ 200 MW, restricțiile fiind generate de limitările echipamentelor
existente. Prin proiectul de retehnologizare vor fi recuperați și integrați în exploatare încă aproximativ 135
MW disponibili în mod real, ceea ce va contribui semnificativ la creșterea capacității de producție, la
îmbunătățirea serviciilor de sistem furnizate SEN și la consolidarea securității energetice a României.
Dar el a luat bonusuri de performanta.
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2026, 01:40)
Performanta e ca nu s-a inchis cu totul.
Deci omul e profesionist, isi merita bonusul. Si nu, n-a fost numit politic. E profesionist. De aia il schimba politic. Ca e profesionist.
Studii universitare: Inginer
Inginerie urbană, Construcţii si Gestiunea localităţilor
Universitatea Tehnică de Construcții București, Facultatea de Inginerie Civilă, Industrială, Agricolă
Master:
Diplomaţi a apărării - "Globalizarea, integrarea europeană şi securitatea energetică a României”
Universitatea “Lucian Blaga”, Sibiu
7.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2026, 06:57)
Universitatea Lucian Blaga, Sibiu:-)? Diplomatia Apararii:-)?…de la astia din “Sibiu”, vine “bonusul de performanta”:-)
7.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2026, 11:10)
Da, mare performanta ca nu s-a inchis!
Gandim excelent si debordam de inteligenta!
Se revarsa inteligenta din noi: Bine ca am iesit pe zero si nu am iesit in minus cu managerul asta, cam asta ai vrut sa spui.
Daca privim asa, atunci Badea trebuie sa se multumesca cu marea performanta ca nu i s-au "inchis" veniturile nesimtite pe perioada cat a "condus" destinele H2O spre zero realizari!
Suntem poporul zero realizari, zero inteligenta, zero deratizare!
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2026, 21:19)
Probabil ca si-a dat seama ca de acum incolo trebuie sa munceasca asa ca a renuntat
9. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2026, 07:54)
Inca din start,de la prajit mici la Hanul lui Manuc la conducerea celei mai importante societati din economia romaneasca nu este un salt cam mare?Ma rog nici cu Karoly Bobely nu mi-era rusine ca absolvise o bioterra neaosa foarte performanta!:):)
10. fără titlu
(mesaj trimis de plaveti în data de 22.05.2026, 09:20)
ca sa vedeti deranj, au sarit toate piti de la resurse umane, dezvoltare si ce departamente de frecat mentao rmai fi prein hidro sa comenteze ca rau e ca pleaca un asa ceo
fiind low iq si comentariile pro badea sunt pe masura
11. Hai na, ce frustrări are omu …
(mesaj trimis de Mediatorul în data de 22.05.2026, 12:03)
După ce a muls cat a putut, a numit directori pe filiera politică în sucursale (spre ex. vezi sucursala cluj în care l-a numit director pe soțul fostei deputate, traseista PNL-PLR-ALDE-PSD-PPUSL Steluța Cataniciu), nu a avut o viziune strategică în companie, vine acum să împroaște cu noroi, știind ca nu i se mai acordă inca un mandat de DG. Un om fără demnitate și recunostinta. Să-i fie rușine și să plece cât îl ține balamalele și pe el și pe politrucii fără viziune și strategie din companie pe care i-a numit !