Producătorul auto chinez Chery Automobile a lansat, la începutul acestei luni, primul transport oficial de vehicule către România, marcând astfel intrarea sa pe piaţa europeană, potrivit unui comunicat Chery emis redacţiei. Evenimentul a avut loc pe 4 iunie, în oraşul Wuhu, China, şi semnalează nu doar expansiunea globală a companiei, ci şi poziţionarea României ca una dintre pieţele strategice pentru brandul chinez în cadrul Uniunii Europene.
Transportul inaugural include modelele Tiggo 7 şi Tiggo 8, disponibile atât în versiuni cu motorizare termică (ICE), cât şi în variante hibride plug-in (PHEV). Acestea sunt echipate cu tehnologia proprie Chery Super Hybrid, care combină un motor hibrid cu randament termic ridicat, un sistem de transmisie electrică fără trepte şi baterii de înaltă performanţă. Prin această configuraţie, Chery mizează pe o soluţie de mobilitate sustenabilă, axată pe eficienţă, consum redus şi emisii scăzute, aliniată la cerinţele pieţei europene.
Livrarea anunţată vine în contextul în care Chery îşi afirmă intenţia de a intra pe piaţa UE cu o viziune axată pe adaptare regională, reflectată în sloganul „În Europa, pentru Europa”. România va juca un rol cheie în acest demers, urmând să funcţioneze ca un centru logistic şi operaţional pentru extinderea reţelei de retail, servicii şi suport pentru clienţi la nivel local şi regional. Vehiculele sunt aşteptate să ajungă în România în a doua jumătate a lunii iulie.
În paralel, Chery a anunţat organizarea unui eveniment de lansare în data de 30 iunie la Varşovia, Polonia, unde vor fi prezentate modelele Tiggo 7, Tiggo 8 şi versiunile acestora cu tehnologie CSH. Acesta va marca debutul oficial al mărcii pe piaţa europeană şi va oferi partenerilor şi publicului o perspectivă asupra strategiei de dezvoltare a companiei, conform comunicatului.
Privind către viitor, Chery intenţionează să lanseze un portofoliu extins de 34 de modele noi, concepute pentru a răspunde cerinţelor în schimbare ale pieţei globale. Strategia sa de creştere vizează nu doar comercializarea de vehicule competitive din punct de vedere tehnologic, ci şi consolidarea unei prezenţe durabile în Europa, prin parteneriate, inovaţie şi contribuţie activă la tranziţia către mobilitate verde.
Opinia Cititorului