Agenţia GRAFFITI PLUS a semnat contractul de finanţare prin programul PNRR pentru listarea companiei pe piaţa AeRO, conform unui comunicat de presă emis redacţiei, de la care relatăm cele ce urmează.
GRAFFITI PLUS (GRF+), pregăteşte, de asemenea, startul rundei de finanţare privată pe care o derulează ca prim pas către debutul său pe piaţa de capital. Suma atrasă va fi utilizată pentru accelerarea creşterii începând cu 2026.
Bogdan Tomoiagă, preşedintele Consiliului de Administraţie GRF+, a declarat că: "GRAFFITI PLUS este printre primele companii din România care folosesc oportunitatea de listare la bursă oferită prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Apel - Listarea la bursă a întreprinderilor (Pilonul III. Investiţia 3. Scheme de ajutor pentru sectorul privat). Am depus aplicaţia cu încredere, înţelegând că procesul de aprobare va presupune un parcurs mai extins, având în vedere caracterul nou al exerciţiului. Ne bucurăm să contribuim şi noi la acest proces şi să deschidem astfel calea viitorilor emitenţi".
În următoarele săptămâni, compania va parcurge o serie de etape conforme cu procedura de start a finanţării PNRR, respectiv va finaliza, în paralel, demersurile de pregătire a ofertei pentru investitorii invitaţi să participe în runda de finanţare privată.
Startul acestei runde are loc în perioada imediat următoare, când GRAFFITI PLUS îşi va deschide acţionariatul către noi investitori "early adopters”, care vor beneficia de oferte preferenţiale pentru pachetele de deţineri. Ulterior, în primul trimestru al anului 2026, compania îşi va face listarea tehnică pe piaţa AeRo.
GRAFFITI PLUS este una dintre cele mai stabile, cunoscute şi premiate agenţii de comunicare din România, cu o istorie continuă de peste 25 de ani şi prima din această industrie care vine la Bursa de Valori Bucureşti pentru a-şi finanţa, astfel, dezvoltarea.
În ultimii 5 ani, compania a înregistrat indicatori financiari şi non-financiari în creştere continuă şi estimează să încheie anul 2025 cu o cifră de afaceri considerabil peste 10 milioane de euro şi cu o echipă de peste 70 de consultanţi.
Irina Ciocan-Stănescu, CEO-ul GRAFFITI PLUS, a afirmat că: „Până acum, dezvoltarea GRAFFITI PLUS a urmat un model organic de creare de valoare pentru clienţi, colegi şi acţionari. Ne dorim să folosim noul capital atras pentru a acelera creşterea, prin 3 direcţii strategice de investiţii, care permit atât extinderea către noi pieţe, cât şi consolidarea randamentului: marketing sportiv, pharma & healthcare şi data-driven influencer marketing. Sunt 3 pieţe cu evoluţii impresionante atât la nivel local, cât şi regional sau global. Am început deja investiţiile şi livrarea de rezultate, deci avem mare încredere în următoarea etapă de scalare. În plus, desigur că noua investiţie va susţine adopţia de tehnologie şi integrarea datelor, pentru următorul salt al agenţiei în Noua Economie AI”.
Modelul actual de business al GRAFFITI PLUS include dezvoltarea unui ecosistem de companii afiliate, cu specializări complementare, în care GRF+ are deţineri relevante şi care pot aduce valoare suplimentară proiectelor derulate pentru clienţi: MOCAPP, New Moon, Kamrad, Syzygy, respectiv MatchPlan (startup 2025).
GRF+ are un portofoliu de clienţi care cuprinde lideri globali din mai multe industrii, printre care: BCR, Carrefour, Coca-Cola HBC, Orange România, OMV Petrom, Samsung, Warner-Bros Discovery precum şi alte branduri importante.




























































Opinia Cititorului