• ”Într-un context de piaţă dificil, TTS a continuat să se concentreze pe disciplină de cost, operare portuară şi diversificarea mixului de mărfuri”, se arată în raportul emitentului
Transport Trade Services, grup de companii ce se ocupă cu transportul mărfurilor pe Dunăre şi operare portuară, a raportat o cifră de afaceri de 166,5 milioane de lei pentru trimestrul al treilea, cu 7,4% peste cea din acelaşi interval al anului trecut, în vreme ce profitul net s-a ridicat la 14,3 milioane de lei, faţă de o pierdere de 7,9 milioane de lei din perioada iulie-septembrie, conform raportării de ieri de la Bursa de Valori Bucureşti (BVB).
Pentru jumătatea anului, Transport Trade Services raportase o pierdere de 18,8 milioane de lei, ceea ce înseamnă că emitentul a reuşit să recupereze o bună parte din pierderea acestui an în cel de-al treilea trimestru.
”Într-un context de piaţă dificil - caracterizat de fluxuri volatile, presiune continuă pe tarife şi condiţii hidrologice care au provocat întreruperi ale navigaţiei - TTS a continuat să se concentreze pe disciplină de cost, operare portuară şi diversificarea mixului de mărfuri”, se arată în raportul emitentului.
Cheltuielile operaţionale consolidate s-au ridicat la 148,8 milioane de lei în cel de-al treilea trimestru al anului, cu 9,2% sub cele din intervalul similar din 2024, scăderile fiind susţinute atât de cheltuielile aferente segmentului de transport fluvial, ce s-au diminuat cu 16,2%, cât şi de cele aferente segmentului de operare portuară, care au scăzut cu 14,7%.
”Cheltuielile operaţionale consolidate au coborât în trimestrul al treilea la cel mai redus nivel din ultimele 18 luni, semn că efectul de pârghie volum-cost (fluvial/portuar) a funcţionat, în timp ce profitabilitatea la nivel consolidat a atins cel mai ridicat nivel din ultimele 18 luni”, potrivit raportului.
Indicatorii trimestriali de profitabilitate consolidaţi au fost: EBITDA de 37,9 milioane de lei şi profit din exploatare de 19,1 milioane de lei. ”În aceste condiţii, Grupul TTS a înregistrat în primele nouă luni ale anului un profit operaţional de 7,7 milioane de lei, pierderea netă reducându-se la 4,6 milioane de lei”, se arată în raport.
Conform documentului, deşi trimestrul al treilea din acest an a fost mai slab atât pentru fluxurile minerale - din motive de sezonalitate şi navigabilitate -, cât şi pentru fluxurile de mărfuri chimice - care au marcat un recul punctual al cererii de îngrăşăminte -, la nouă luni volumele agregate pe ambele fluxuri au depăşit cu circa 10% valorile înregistrate în primele nouă luni din 2024, cu o creştere mai puternică în operarea portuară (prin aportul portului Constanţa), care a compensat scăderea pe fluvial.
În acelaşi timp, segmentul agri a revenit în trimestrul al treilea din 2025, dar a rămas sub nivelul înregistrat în primele nouă luni din 2024.
Operarea portuară a accelerat în trimestrul al treilea din acest an, fiind mai puţin expusă hidrologiei decât transportul fluvial, prioritatea fiind monetizarea capacităţilor. Structura portuară arată creşteri pe contracte cu terţi, obiectivul fiind favorizarea contractelor cu marje superioare, potrivit raportului.
”Pe ansamblul perioadei, tabloul rămâne unul de tranziţie la nivel de grup, cu TTS menţinând un profil de stabilitate şi pregătind o intrare în 2026 pe o bază structural întărită”, se mai menţionează în raport.
În vara acestui an, fondatorul şi preşedintele Consiliului de Administraţie al TTS, Mihăilescu Alexandru Mircea, deţinea un pachet de 25,3% din capitalul social al companiei-mamă a grupului, a cărei evaluare bursieră curentă se ridică la circa 995 milioane de lei.





























































1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.11.2025, 16:10)
Bravo TTS!
Se pare ca achizita operatorului portuar a fost de bun augur!
Totusi cum se impart dividendele de pe grup de pe una singura firma?
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.11.2025, 18:08)
dividende de unde? din pierdere?
2. fără titlu
(mesaj trimis de Vîjeu el Condor! în data de 29.11.2025, 18:38)
spunea Gaby Țecheră într-un podcast de pe vremea cînd share:ul TTS valora 8RONi că îi este teamă ca nu cumva să vie vreun puști de 16ani să-i prăpușească la mișto cotația și de aceea și-o tras market-maker (2, nu 1) ca să lovească puștiul în market maker !
funny like hell
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.11.2025, 22:40)
o mai pompeaza mult pensionarii si pe asta?
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.11.2025, 09:21)
TTS dupa ce ca se lauda cu cea mai mare flota de barje din estul Europei, a bagat vreo 30 mil eur in circa 30 de barje facute in tara. Probabil ca sa sustina santierele navale romanesti!
Din pacate cred ca ar fi fost mai eficient investirea in impingatoare mai performante energetic!
Degeaba ai remorci, daca NU ai capete tractor!
Bulgarii sunt peste noi la transport fluvial! Pentru edificare vizualizati portul din Ruse. Vedeti ce imensiate este, ce terminale sunt.
Rezultatele erau de asteptat sa scada dupa boomul granelor ucrainiene. Practic se intorc la relativ aceleasi valori de dinaintea anului 2022.
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.11.2025, 09:48)
Care cheltuieli operationale au fost reduse?
Sa fie de la salarii sau de la ce ?
6. fără titlu
(mesaj trimis de ANONIM în data de 30.11.2025, 10:45)
Am ajuns la -10,55% cu TTS.
Abia astept sa scap de ele, pe zero sper.....
Astia si MILK au fost cea mai neinspirata achizitie.