IKEA România a înregistrat o creştere a vânzărilor online şi offline, în anul fiscal 2022

G.D.
Companii / 4 octombrie

IKEA România a înregistrat o creştere a vânzărilor online şi offline, în anul fiscal 2022

IKEA România a înregistrat rezultate pozitive în anul fiscal 2022, cu o creştere de 2,5% a vânzărilor totale, respectiv de peste 13% pentru comerţul online, comparativ cu anul precedent, conform unui comunicat remis redacţiei. Mai mult, IKEA a vândut peste 22 de milioane de produse, dintre care 66,55% au fost piese de mobilier şi 34,2% accesorii, cifra de afaceri ajungând la peste 1 miliard de lei.

Potrivit sursei citate, peste 4,5 milioane de oameni au vizitat magazinele IKEA din România, iar magazinul online a avut peste 31,2 milioane de vizitatori. Anul fiscal 2022 a înregistrat o creştere şi în ceea ce priveşte comenzile online, compania înregistrând un total de peste 400.000 de comenzi. Cel mai popular produs a fost purificatorul de aer FORNUFTIG, cu peste 2.400 de piese vândute în total, în timp ce categoria de mobilă favorită a fost HEMNES, cu peste 12.700 de piese vândute.

"An de an, menţinem pe piaţa din România o creştere solidă, indiferent de provocările cu care ne-am confruntat atât noi, cât şi întregul sector privat. Sunt foarte recunoscătoare pentru toate eforturile colegilor noştri, care ne-au ajutat să ne extindem şi să ne asigurăm că IKEA rămâne un brand accesibil pentru cât mai mulţi români.", a declarat Violeta Neniţă, Market Manager, IKEA România.

În ultimele 12 luni, au fost vânduţi peste 2,5 milioane de hotdogi, o cantitate suficientă pentru a crea un drum de 433 km până la Timişoara, zonă care reprezentă următorul reper important în extinderea IKEA în România, subliniază sursa citată.

IKEA îşi menţine angajamentul de a rămâne aproape de oameni, creând astfel noi formate care să rămână accesibile, convenabile şi sustenabile atât în prezent, cât şi în viitor, prin dezvoltarea permanentă a unui mediu de tip omnichannel. IKEA România a deschis recent un punct de ridicare comenzi în Oradea, iar Sibiul va fi un alt oraş ai cărui locuitori se vor bucura de produsele şi serviciile IKEA, printr-un punct de ridicare comenzi dedicat. În plus, compania a lansat în septembrie un nou serviciu de ridicare a comenzilor în magazinul IKEA Pallady, Click & Collect Box.

Accesibilitatea în materie de preţuri rămâne una dintre priorităţi pentru IKEA România. Începând cu 1 octombrie, compania scade preţurile unora dintre produsele gamelor sale. Clienţii se vor putea bucura de preţuri mai mici cu până la 20% la unele dintre cele mai populare produse, incluzând soluţiile de depozitare emblematice KALLAX sau mobilierul de dormitor MALM, se menţionează în comunicat.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Cifra de afaceri a crescut cu 2.5% in conditiile in care preturile produselor fata de vara anului trecut au crescut cu 30%-50%.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Avocat Ianul Alexandra
Apanova
BTPay
Electromagnetica
DIGI
arsc.ro
roovi.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

02 Dec. 2022
Euro (EUR)Euro4.9297
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6851
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.0142
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7419
Gram de aur (XAU)Gram de aur271.1673

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro