ÎN URMA CAMPANIEI ZÂMBETELE SCHIMBĂ VIEŢI GSK Consumer Healthcare şi Smile Train au strâns 232.000 de dolari pentru copiii cu despicătură de buză şi palat

G.B
Comunicate de presă / 07 decembrie 2021

GSK Consumer Healthcare şi Smile Train au strâns 232.000 de dolari pentru copiii cu despicătură de buză şi palat

GSK Consumer Healthcare şi Smile Train, au demarat în primăvara acestui an un parteneriat strategic, la nivel global, pentru a susţine operaţii şi tratamente integrate pentru copiii afectaţi de despicătură de buză şi/sau de palat din peste 90 de ţări, inclusiv în ţara noastră. Părţile implicate în campanie îşi propun realizarea prin intermediul acestui program, a cel puţin 13.500 de operaţii gratuite, sigure şi de calitate, în decurs de cinci ani, conform unui comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, obiectivele programului au în vedere noi oportunităţi de colaborare instituţională şi non-instituţională cu autorităţile şi societatea civilă, contribuţia activă la îmbunătăţirea vieţii copiilor care suferă de această afecţiune, prin asigurarea tratamentului şi eliminarea stigmatului cu care aceştia se confruntă, creşterea gradului de conştientizare în rândul publicului larg şi al specialiştilor.

"Mulţi dintre copiii născuţi cu despicătură de buză şi/sau palat nu sunt trataţi pentru că părinţii nu cunosc întotdeauna ce opţiuni de tratament sau finanţare pot accesa. Suntem onoraţi să facem parte din acest proiect şi să contribuim, pe cât posibil, la îmbunătăţirea vieţii copiilor care suferă de această afecţiune şi la creşterea gradul de conştientizare în rândul părinţilor copiilor afectaţi în privinţa opţiunilor de tratament disponibile, dar şi al specialiştilor din domeniul sănătăţii orale. Eforturile tuturor celor implicaţi în campanie au susţinut finanţarea operaţiilor chirurgicale necesare, precum şi trainingul echipelor medicale care au grijă de aceşti pacienţi. Facem paşi importanţi, alături de partenerii noştri, în direcţia de a crea cadrul şi oportunitatea necesare pentru ca fiecare copil născut cu despicătură de buză şi palat să fie tratat în siguranţă şi cât mai curând posibil.", a declarat Nigel Stephenson, General Manager GSK Consumer Healthcare Romania & Moldova.

Fondurile strânse în cadrul campaniei "Zâmbetele schimbă vieţi" sunt folosite pentru susţinerea programelor Smile Train, inclusiv cele desfăşurate la Spitalul Clinic de Copii "Maria Sklodowska Curie" din Bucureşti şi pentru achiziţia de aparatură chirurgicală performantă folosită în operaţiile de corecţie, acoperirea costurilor de participare a doctorilor în cadrul unor workshop-uri online internaţionale de specializare în ceea ce priveşte tratamentul pacienţilor înainte şi după corecţia chirurgicală a despicăturii de buză şi/sau palat, achiziţia de aparate ortodontice şi susţinerea tratamentului postoperator pentru pacienţi.

"Spitalul Clinic de Copii Maria Sklodowska continuă să ne fie partener strategic în România. Ne dorim foarte mult să semnăm şi alte parteneriate instituţionale şi non-instituţionale, rămânem deschişi dialogului. De asemenea, ne dorim să creştem ponderea serviciilor medicale oferite de către spital pacienţilor cu despicătură de buză sau palat. Continuăm să investim în educaţie şi programe chirurgicale şi non-chirurgicale menite să ajungă la pacienţii din toate colţurile ţării, pentru a transforma cât mai multe vieţi ale micilor pacienţi români şi ale familiilor acestora.", a completat Shannon Lambert, Vice President & Regional Director, Americas & Europe Smile Train.

"Campania a fost primită foarte bine de către specialişti, ne bucură tare mult ori de cate ori avem şansa de a contribui la îmbunătăţirea calităţii îngijirii medicale a copiilor cu despicătură de buză şi/sau de palat. Am efectuat în perioada 2020-2021 aproximativ 80 intervenţii chirurgicale de corecţie a defectelor de buză şi/sau de palat, cu sprijinul Smile Train. Deşi avem o reducere semnificativă a intervenţiilor determinată de pandemie, înainte de pandemie operam în clinică în jur de 120-150 intervenţii/an, estimăm o creştere consistentă a acestora, în anii ce vor urma. Beneficiile sunt enorme şi oferă şansa unei vieţi normale (aspect satisfăcător al feţei, calitate bună a vorbirii, respect de sine etc.).", a afirmat Conf. Univ. Dr. Radu Spătaru, Director Medical al Spitalului Clinic pentru Copii Maria Sklodowska Curie.

Specialiştii spun că principala provocare pentru familiile pacienţilor este accesul limitat la centrele de tratament de stat din ţară, numărul medicilor specializaţi fiind prea mic pentru gestionarea numărului mare de cazuri. Tratarea acestei condiţii în sistemul privat de sănătate este greu de susţinut de către familiile cu venituri medii sau reduse, întrucât tratamentul ortodontic nu este subvenţionat de Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS). Iniţiatorii campaniei îşi doresc să susţină eforturile financiare ale familiilor pacienţilor, inclusiv pentru tratamentul ortodontic necesar ulterior intervenţiei chirurgicale, tratament care trebuie continuat până la vârsta de 18 ani, se arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

BTPay
Electromagnetica

Curs valutar BNR

21 Ian. 2022
Euro (EUR)Euro4.9449
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3614
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.7821
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9178
Gram de aur (XAU)Gram de aur257.2300

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
romaniansmartcity.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Pagini Aurii
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro