IULIUS deschide al doilea Family Market din acest an, concept în care a investit 24 de milioane de euro

G.D.
Companii / 8 decembrie 2022

IULIUS deschide al doilea Family Market din acest an, concept în care a investit 24 de milioane de euro

Compania IULIUS a inaugurat cel de-al doilea proiect Family Market, în cartierul ieşean Bucium. Proiectul de retail de proximitate aduce servicii şi produse necesare zilnic în zona rezidenţială care a cunoscut o dezvoltare constantă în ultimii ani, conform unui comunicat remis redacţiei. McDonald's Drive Thru, supermarket Auchan, Sinsay şi alţi 23 de antreprenori locali şi naţionali asigură mixul personalizat de produse şi servicii rezultat din consultarea comunităţii.

Potrivit sursei citate, în acest an, IULIUS a inaugurat două proiecte Family Market la Iaşi, primul în comuna Miroslava, în vară, iar acum şi pe cel din cartierul Bucium. "Este o investiţie de 12 milioane de euro şi avem o suprafaţă de retail de 5.500 mp, în care am adus împreună 26 de branduri, care au creat peste 180 noi locuri de muncă", spune Radu Pârlea, Shopping Center Manager Family Market. "Cele mai multe sunt locale şi naţionale, cu produse proaspete şi sănătoase, de la florărie, băcănie, patiserie, carmangerie, restaurante, până la piese auto, frizerie şi servicii care îţi sunt necesare zilnic. Conceptul este gândit pentru a răspunde interesului publicului pentru consumul local".

Family Market încadrează esenţa expertizei companiei IULIUS în a dezvolta proiecte de regenerare urbană la nivel naţional. Astfel, relevanţa mixului de shopping pentru comunităţile în expansiune, accesibilitatea şi eficientizarea timpului sunt elementele definitorii. "Ideea Family Market a apărut înainte de pandemie, însă perioada de restricţii a întărit utilitatea conceptului, mai ales în zonele rezidenţiale de la limitele oraşului, care au atras tot mai multe familii tinere. Cele cinci luni de operare a proiectului din Miroslava ne confirmă că este un concept de care piaţa avea nevoie. În cazul proiectului deschis în Bucium, cei aproximativ 30.000 de locuitori ai cartierului vor putea reduce din drumurile spre centrul Iaşului, aflat la şapte-opt kilometri, pentru a accesa servicii care acum sunt aproape", a adăugat Radu Pârlea.

Noul proiect integrează un restaurant McDonald's, a doua locaţie a brandului cu serviciul Drive-Thru şi al patrulea din oraşul Iaşi. Restaurantul integrează cele mai noi tehnologii, fiind prevăzut cu ecrane digitale pentru afişarea meniurilor, kiosk-uri pentru comanda produselor, iar clienţii se pot bucura de produsele preferate atât în restaurant, cât şi prin intermediul serviciilor Drive-Thru şi McDelivery.

Ancoră a proiectului este şi supermarketul Auchan, un concept de format de mare suprafaţă, de peste 2.000 mp, în care clienţii găsesc peste 11.000 de articole la raft. În oferta magazinului se regăsesc atât produse proprii, marca Auchan, branduri româneşti şi internaţionale, alimentare şi non-alimentare, precum şi o selecţie de produse româneşti, provenite de la producători şi furnizori locali. În plus, membrii MyCLUB Auchan vor beneficia de promoţii exclusive şi servicii unice în baza cardului de fidelitate.

Oferta de cumpărături este completată de:

Fashion, home&deco: Sinsay

Dining şi preparate proaspete: La Bottega, La Ciambella, Kosarom, Spartan, Fusion To Go (sushi);

Dulciuri, patiserie şi cafea: Dolciano, Dulcinella, Teo`s Cafe;

Sănătate & Beauty: Dr. Max, Prisaca Bârnova, Atipic Barbershop;

Servicii: Autopit, Animax, Schimbu` 3, Pro Tel, Family Balloons, Silca (multiplicare chei), Inmedio, Flower Boutique, CEC Bank, curăţătoria Omniclean.

Ca parte a promisiunii IULIUS privind principiile sustenabilităţii, Family Market include o zonă verde, cu arbori maturi şi plante decorative, ce contribuie la reducerea amprentei de carbon. În acelaşi timp, proiectul este uşor de accesat, atât pe jos, cât şi cu bicicleta sau maşina, datorită soluţiilor de mobilitate implementate. Sunt disponibile 151 de spaţii de parcare, spaţii pentru biciclete şi staţii de încărcare pentru vehicule electrice.

Family Market Bucium şi Family Market Miroslava reprezintă investiţii în valoare totală de peste 24 milioane de euro. Partenerul IULIUS în finanţarea proiectelor este CEC Bank, unul dintre principalii susţinători ai antreprenorilor locali, se menţionează în comunicat.

Pe scurt

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Conferinţa “Securitatea cibernetică”
Avocat Ianul Alexandra
Electromagnetica
BTPay
cautavocat.ro
danescu.ro
arsc.ro
Gala Regista 2023

Curs valutar BNR

07 Feb. 2023
Euro (EUR)Euro4.9022
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5747
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9405
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.4884
Gram de aur (XAU)Gram de aur275.3601

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro