Jidvei lansează campania "Primul loc e doar primul pas"

A.P.
Companii /

Jidvei lansează campania "Primul loc e doar primul pas"

Jidvei anunţă lansarea campaniei "Primul loc e doar primul pas", cu ocazia aniversării celor 20 de ani, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei noastre.

Societatea viticolă Jidvei a fost înfiinţată în 1949, însă istoria recentă a companiei a început în anul 1999, odată cu privatizarea acesteia.

Claudiu Necşulescu, preşedintele Jidvei a declarat: "Astăzi, pot spune fără ezitare că o mare parte din tot ce mi-am propus s-a materializat, iar Jidvei este acolo unde merită să fie".

Actualul context de business, alături de schimbările sociale, tehnologice şi informaţionale, creşterea pieţei de vinuri, dar şi de tendinţele de la nivel global au condus la o schimbare semnificativă a modului în care compania abordează comunicarea în relaţie cu toate categoriile de public. Această schimbare a avut la bază un amplu proces de rebranding, care s-a desfăşurat pe parcursul ultimilor doi ani, arată comunicatul citat.

Jidvei marchează noul context comunicaţional şi de business printr-o campanie integrată de comunicare, semnată de agenţia Moosai, sub sloganul "Primul loc e doar primul pas".

Ana Necşulescu, manager marketing Jidvei a spus: "Aceasta este prima campanie de anvergură naţională prin care ne propunem să marcăm atât evoluţia JIDVEI din ultimii 20 de ani, cât şi evoluţia din anii ce vor urma. Am creat un manifest prin care îndemnăm la pasiune, curaj şi dedicare, atribute care reprezintă valorile de brand Jidvei, motorul care ne-a adus pe primul loc şi care ne va purta mai departe. Astfel, aducem în atenţia consumatorilor o campanie de comunicare relevantă, cu un mesaj puternic, în legătură directă cu spiritul uman. Credem în depăşirea barierelor şi privim cu optimism către viitor. Pentru că ne place ce facem, cum facem şi cine am devenit".

De asemenea, Ana Necşulescu a mai spus: "Mixul de comunicare cuprinde campania TV cu două clipuri, un spot radio, precum şi campanii outdoor, online şi acţiuni de PR. "Prin mesajul nostru dorim să inspirăm cât mai mulţi oameni să îşi urmeze visurile şi propria cale. Chiar dacă ajungi sau nu cel mai bun, nu te opri! ".

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

DTLAWYERS
Apanova
Patria Bank
Business Card
BTPay
smart city industry awards 2019
Calendarul BURSA 2019
Schlumberger
Legestart
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
Real Estate & Construction Forumwww.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.roSCEBSMART TRANSFORMATION 2019
Cabinet de avocatTMPS