Litoralul Românesc şi Delta Dunării, promovate cu peste 1.000.000 pliante gratuite

F. A.
Companii #Turism / 14 iulie 2010

Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral - Delta Dunării şi Agenţia de publicitate Groove Hour au încheiat un protocol de colaborare ce vizează susţinerea turismului în zonă, prin proiectul "i-Tour", potrivit unui comunicat remis redacţiei.

"i-Tour" este un program de informare turistică dezvoltat la scară naţională, iniţiat în 2005 de Groove Hour, iar anul acesta el vine cu cea mai amplă campanie de informare turistică realizată până acum. Anul acesta, prin "i-Tour", au fost tipărite peste 1.000.000 de pliante de informare turistică ce sunt diseminate în 400 de locaţii din zonele de trafic maxim din ţară: Litoral, Delta Dunării şi Valea Prahovei.

Comanda carte
Conferinţa BURSA “România – Strategia dezvoltării 2025”
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

06 Mai. 2025
Euro (EUR)Euro5.0378
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4517
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3932
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9272
Gram de aur (XAU)Gram de aur483.5504

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
tibco.ro
energyexpo.ro
ccib.ro
antiquemarket.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb